Final Fantasy IX
سعید ستایش

بازی Final Fantasy IX برای کنسول PS4 منتشر شد

سعید ستایش 29 شهریور 1396 بدون دیدگاه
810 بازدید

بازی Final Fantasy IX نخستین بار در سال 2000 منتشر شد و توانست باگیم پلی جذاب و اعتیادآور خود به یکی از نسخه‌ی های ماندگار سری Final Fantasy تبدیل شود، این بازی پس از ده سال و در سال 2010 به کنسول‌های PSP و PS3 نیز راحت یافت و توانست با گرافیک به‌روز شده‌ی خود خاطرات بسیاری از بازیکنان را زنده کند. حال پس از گذشت 7 سال از انتشار آخرین نسخه‌ی این بازی استدیوی Square Enix تصمیم گرفته که بازی محبوب خود را برای کنسول PS4 نیز منتشر کند.

سونی در طی کنفرانس خود در شهر توکیو اعلام کرد که بازی Final Fantasy IX به‌زودی برای کنسول PS4 منتشر می‌شود، نسخه‌ی PS4 بازی از رزولوشن 1080P پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای گرافیک بازسازی‌شده و بافت‌های باکیفیت‌تری هست، Square Enix علاوه بر تقویت بخش گرافیک بازی تغییراتی نیز در بخش گیم پلی بازی به وجود آورده ازجمله این تغییرات می‌توان افزایش قدرت کاراکترها، شخصی‌سازی گیم پلی بازی، سرعت بالاتر و قابلیت ذخیره‌ی خودکار بازی اشاره کرد.

هنوز تاریخ دقیق از انتشار این بازی توسط سونی و استدیوی Square Enix اعلام‌نشده است، اما Final Fantasy IX طبق پیش‌بینی‌ها طی چند روز آینده برای کنسول PS4 و همچنین کنسول دستی PlayStation Vita به‌صورت دیجیتالی بر روی PSN منتشر خواهد شد.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.