Grand Theft Auto V
سعید ستایش

GTA V پرفروش ترین بازی تاریخ شد

سعید ستایش 28 شهریور 1396 4 دیدگاه
5,402 بازدید

بازی Grand Theft Auto V نخستین بار در سال 2013 برای کنسول‌های نسل هفتمی منتشر شد و پس از انتشار کنسول‌های نسل هشتمی راک استار این بازی برای کنسول‌های PS4، Xbox One و کمی بعدتر برای کامپیوترهای شخصی نیز منتشر کرد. بازی GTA V باگیم پلی عظیم خود و گرافیک چشم‌نواز و دوست‌داشتنی‌اش توانست رکوردهای بسیاری را جابه‌جا کند و تبدیل به پرفروش‌ترین بازی نسل هشت شود، GTA V علاوه بر گرافیک و گیم پلی فوق‌العاده دارای خط داستانی بسیار قوی و تأثیرگذاری نیز بود که باعث محبوب‌تر شدن هرچه بیشتر این بازی شد.

GTA V Redux

حال به‌تازگی مرکز جستجو و ارائه‌ی آمار آمریکا یعنی NPD اعلام کرده که بازی GTA V پرفروش‌ترین بازی تاریخ است، این آمار نسبت به فروش این بازی بر روی همه‌ی کنسول‌ها و هم به‌صورت دیجیتالی و هم فیزیکی به‌دست‌آمده، البته این نکته را باید خاطرنشان کرده که این آمار مخصوص کشور آمریکا است. حدود 49 ماه از انتشار نخستین نسخه‌ی بازی GTA V می‌گذرد و این بازی تاکنون توانسته بیش از 41 بار جزو 10 بازی پرفروش ماه باشد که 16 بار بیشتر از بازی‌های پرفروش دیگر است، طبق آخرین گزارش مالی کمپانی راک استار بازی GTA V تاکنون موفق به فروش 80 میلیون نسخه در سرتاسر جهان شده هست.

منبع: PushSquare

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    سلام
    من میخام تازه جی تی ای رو روی این سیستمم نصب کنم
    من این فایل رو از سایت شما دانلود کردم update.v1.41 بعد میخام نصب کنم پوشه ی استخراج شده رو میرم داخلش نوشته update و crack من update رو واردش میشم نوشته setup نصب انجام میشه بعدش محتویات پوشه ی crack رو توی محل نصب کپی میکنم و جایگزین اصلی میکنم ولی موقع اجرای بازی ارور میاد که انگاری یه برنامه ای رو نداره میگه نصب مجدد برنامه میتونه کارو درست کنه من دوباره هم نصب کردم اما بازم ارور اومد چیکار باید کنم؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر

      پشتیبانی

      اپدیت را باید در محل نصب بازی نصب کنید
      پیش نیازهای بازی را نصب کنید
      سیستم و ویندوز و کارت گرافیک خود را آپدیت کنید

  • Avatar

    یاسین

    مهمان

    سلام آیا برنامه در ویندوز 10 ور رم 8 و 32 بیتی می گیرد

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به یاسین

      پشتیبانی

      سلام
      از ویندوز 10 نسخه 64 بیتی اپدیت شده استفاده کنید