Call Of Duty Infinite Warfare
سعید ستایش

اطلاعات تازه ای از بسته ی الحاقی جدید بازی Call Of Duty: Infinite Warfare منتشر شد

سعید ستایش 15 شهریور 1396 بدون دیدگاه
1,294 بازدید

بازی Call Of Duty: Infinite Warfare در سال 2016 منتشر شد و بااینکه زیاد مورد استقبال کاربران قدیمی سری Call Of Duty و منتقدان قرار نگرفت اما توانست با فروش فوق‌العاده‌ی خود به موفقیت دیگری برای کمپانی Activision تبدیل شود، داستان این بازی همانند چند نسخه‌ی قبلی این مجموعه در آینده‌ی دور اتفاق می‌افتد و شما باید برای نجات زمین و بقای انسان‌ها بپردازید.

از زمان عرضه‌ی این بازی بسته‌های الحاقی و آپدیت‌های فراوانی برای این بازی منتشرشده است که اکثر آن‌ها برای بهبود بخش آنلاین بازی بوده‌اند. آخرین پک منتشرشده این بازی Absolution pack نام دارد که برای کنسول‌های Xbox One و کامپیوترهای شخصی در دسترس قرارگرفته است. بسته‌ی الحاقی جدید این بازی نیز بانام Retribution expansion هفته‌ی بعد برای PS4 در دسترس قرار خواهد گرفت. این بسته‌ی الحاقی 4 نقشه‌ی جدید به بازی اضافه می‌کند که یکی از این نقشه‌ها مربوط به بازی Call of Duty: Ghosts است که در یک ساختمان بلند جریان دارد.

همچنین در این بسته‌ی الحاقی جدید ما شاهد فصل آخر بخش محبوب Zombies خواهیم بود که در آن بازیکنان در یک ایستگاه فضایی در یک سیاره‌ی دورافتاده‌ی یخ‌زده توسط زامبی‌ها محاصره‌شده‌اند و باید راه خروج را پیدا کنند. این بسته‌ی الحاقی مانند دیگر پک‌ها بعد از یک ماه برای Xbox One و کامپیوترهای شخصی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. کسانی که نسخه‌ی Season Pass را خریداری کرده باشند این بسته را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد، در غیر این صورت برای تجربه‌ی این بسته‌ی الحاقی باید 15 دلار پرداخت کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.