Nintendo Switch
سعید ستایش

Nintendo Switch موفق به شکست فروش PS4 در ژاپن شد

سعید ستایش 14 شهریور 1396 بدون دیدگاه
723 بازدید

کنسول Nintendo Switch امسال منتشر شد و تاکنون توانسته به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند، این کنسول بااینکه ازلحاظ سخت‌افزاری نسبت به کنسول‌های Xbox One و PS4 بسیار ضعیف‌تر است و تقریباً نصف آن‌ها قدرت دارد، اما با بازی‌های انحصاری فوق‌العاده‌ی نینتندو توانسته خود را در بازار به‌خوبی جا بیندازد و در برخی موارد حتی بسیار بیشتر از کنسول‌های مایکروسافت و سونی فروش کند.

Nintendo Switch

طبق آخرین اطلاعت منتشرشده کنسول Nintendo Switch توانسته بیش از 1.5 میلیون کنسول در عرض 26 هفته در کشور ژاپن بفروشد، این در حالی است که کنسول PS4 در سال 2013 و بعد از گذشت 26 هفته از انتشار آن تنها موفق به فروش 660 هزار کنسول شده بود. این ارقام در حالی به‌دست‌آمده که کنسول PS4 نیز یک کنسول ژاپنی است و این کنسول در کشور ژاپن محبوبیت بسیار بالایی دارد، البته ازآنجاکه ژاپنی‌ها بیشتر به بازی‌های شرقی علاقه دارند فروش بیشتر Nintendo Switch دور از انتظار نیز به نظر نمی‌رسید.

طبق آخرین آمار منتشرشده از فروش کلی Nintendo Switch در سرتاسر دنیا، نینتندو تابه‌حال بیش از 4.7 میلیون کنسول Nintendo Switch و بیش از 13 میلیون بازی فروخته است، نینتندو قصد دارد این آمار فروش را تا سال 2018 به 10 میلیون نسخه برساند، گزارش مالی بعدی کمپانی نینتندو 1 اکتبر منتشر می‌شود و آمار دقیق فروش Nintendo Switch نیز در این گزارش در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.