inFamous Second Son
سعید ستایش

بازی های رایگان ماه سپتامبر PlayStation Plus مشخص شد

سعید ستایش 9 شهریور 1396 بدون دیدگاه
852 بازدید

کمپانی سونی همانند مایکروسافت هرماهه برای سرویس بازی‌های آنلاین خود یعنی PlayStation Plus تعداد بازی رایگان منتشر می‌کند تا علاقه‌مندان بتوانند این بازی‌ها را به‌صورت رایگان تجربه کنند. لیست بازی‌های سپتامبر PlayStation Plus به‌تازگی منتشرشده و اکثر بازی‌هایی که در این لیست به چشم می‌خورند دارای ژانر اکشن هستند. ازجمله این بازی‌های می‌توان به inFamous: Second Son و Strike Vector Ex اشاره کرد.

inFamous: Second Son یک بازی جهان بازی اکشن، ماجراجویانه از سری محبوب inFamous است که شما در آن کنترل شخصیتی بانام Delsin Rowe را در دست دارید، Delsin Rowe متوجه وجود قدرتی فوق‌العاده در خود می‌شود و حال باید از این قدرت در جهانی که تمامی انسان‌های آن از ابر انسان‌های می‌ترسند استفاده کند.

Strike Vector Ex یک بازی جنگی و مبارزه‌ای است که داستانش در فضا جریان دارد، شما باید کنترل سفینه‌ها و ایستگاه‌های فضایی را در دست بگیرید و با دشمنان به مقابله بپردازید.

لیست کامل بازی‌های رایگان ماه سپتامبر شبکه‌ی PlayStation Plus :

inFamous: Second Son, PS4
Strike Vector Ex, PS4
Truck Racer, PS3
Handball 2016, PS3
We Are Doomed, PS Vita (Cross buy with PS4)
Hatoful Boyfriend, PS Vita (Cross buy with PS4)

برای کاربران صاحب هدست واقعیت مجازی سونی نیز بازی RIGS Mechanized Combat League از تاریخ 5 تا 7 سپتامبر در دسترس خواهد بود، سونی به‌تازگی باندل جدیدی از PS VR باقیمت 399 دلار منتشر کرد است تاکنون بیش از 100 بازی منتشرشده که از هدست واقعیت مجازی سونی پشتیبانی می‌کنند.

منبع: PlayStation Blog

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.