Project Cars 2
سعید ستایش

جزئیات جدیدی از نسخه ی Xbox One X بازی Project Cars 2 منتشر شد

سعید ستایش 7 شهریور 1396 بدون دیدگاه
991 بازدید

نسخه‌ی اول بازی Project CARS در سال 2015 منتشر شد و توانست باگیم پلی و گرافیک خیره‌کننده خودش را به‌عنوان یکی از سری‌های آینده دار بازی‌های ماشین‌سواری و مسابقه‌ای معرفی کند. موفقیت‌های نسخه‌ی اول این بازی آن‌قدر چشم‌گیر بود که استدیوی سازنده این سری یعنی Slightly Mad Studios به فاصله‌ی دو سال از نسخه‌ی دوم این بازی رونمایی کرد و در این نسخه قول گرافیکی خیره‌کننده همراه با ماشین‌های متنوع از برندهای برتر دنیا را داد.

به‌تازگی سازندگان Project CARS 2 در مورد ویژگی‌های بازی خود بر روی کنسول Xbox One X صحبت‌های انجام داده‌اند و به تعریف از این کنسول قدرتمند پرداخته‌اند، آن‌ها در صحبت‌های خود اشاره داشته‌اند که:

Xbox One X یک کنسول فوق‌العاده قدرتمند است و ما از بایت آن بسیار هیجان‌زده هستیم، هنوز نمی‌توانیم جزئیات زیادی از تنظیمات گرافیکی Project CARS 2 بر روی کنسول Xbox One X در اختیار شما قرار دهیم ولی این بازی بر روی این کنسول با نرخ فریم 60 اجرا خواهد شد.

سازندگان Project CARS 2 همچنین در ادامه‌ی صحبت‌های خود اشاره داشته‌اند که نسخه‌ی Xbox One X و PlayStation 4 Pro این بازی نسبت به نسخه‌ی معمولی کنسول‌های Xbox One و PS4 دارای تنظیمات گرافیکی بیشتر و بهتری خواهند بود.

بازی Project Cars 2 در تاریخ 22 سپتامبر برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی باقیمت 60 دلار منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.