PlayerUnknown’s Battlegrounds
سعید ستایش

بازی Playerunknown’s Battlegrounds از مرز 800 هزار کاربر فعال گذشت

سعید ستایش 6 شهریور 1396 1 دیدگاه
864 بازدید

Playerunknown’s Battlegrounds یکی از بازی‌های مستقلی است که امسال منتشر شد، این بازی که محصول استدیوی کوچک Bluehole Studio است طی مدت‌زمان کوتاهی توانست به موفقیت‌های بسیار بزرگی دست پیدا کند و تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های Steam شود، موفقیت‌های این بازی آن‌قدر چشم‌گیر بود که استدیوی سازنده، ساخت این بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی را نیز تائید کرد، البته این بازی فعلاً در انحصار مایکروسافت است اما بعداً برای کنسول PS4 نیز عرضه می‌شود.

این بازی به‌تازگی توانسته به رکورد 800 هزار کاربر فعال در Steam دست پیدا کند که این بازی را در رده دوم بازی‌های محبوب Steam قرار می‌دهد. رتبه‌ی اول مربوط به بازی Dota 2 با 1 میلیون کاربر فعال است، پیش‌بینی می‌شود که این بازی با فروش فوق‌العاده‌ی خود بتواند در آینده‌ای نزدیک به رکورد بازی Dota 2 نیز برسد و این بازی پرطرفدار را پشت سر بگذارد.

بازی Playerunknown’s Battlegrounds به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و شما در آن با بازیکنان دیگر در یک جزیره به جدال و بقا می‌پردازید، جزیره به‌مرورزمان کوچک‌تر خواهد شد و تنها بازیکنی که در پایان زنده مانده باشد پیروز نبرد خواهد شد. یکی از ویژگی‌هایی که Playerunknown’s Battlegrounds را تا این‌ حد محبوب کرده، وجود سرورهای بسیار باکیفیت با پینگ پایین است به این صورت که این سرورها به‌هیچ‌وجه قطعی ندارند و در عرض 5 ثانیه شمارا به بازی متصل می‌کنند. بازی Playerunknown’s Battlegrounds هم‌اکنون باقیمت 30 دلار در Steam قابل خریداری است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    abbas

    مهمان

    سلام
    میخواستم بدونم امکان داره این بازی رو همچبن سیستمی اجرا بشه یا نه؟
    CPU:Intel Core Duo CPU E 7500 2.93GHz
    RAM:4GB
    Graphic : AMD Radeon HD5450 2GB

    پاسخ دهید