Halo 5 Guardians
سعید ستایش

به روزرسانی جدید بازی Halo 5 به زودی منتشر می شود

سعید ستایش 29 مرداد 1396 بدون دیدگاه
1,303 بازدید

سری Halo محبوب‌ترین مجموعه‌ی انحصاری کنسول Xbox One است که آخرین نسخه‌ی آن بانام Halo 5 در سال 2015 منتشر شد و توانست علاوه بر فروش خوب نمرات خوبی نیز از منتقدین دریافت کند، حال پس از گذشت دو سال و ارائه‌ی آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی متنوع برای این بازی استدیوی 343 اعلام کرده که آپدیت بعدی Halo 5 که یک آپدیت بزرگ نیز هست و تغییرات زیادی در بازی ایجاد می‌کند درراه است.

استدیوی 343 اعلام کرده که بااینکه بیش از 2 سال از انتشار بازی می‌گذرد هنوز نیز سرورهای بازی شلوغ است و روزانه هزاران نفر در اکانت های خود لاگین می‌شوند و به تجربه‌ی Halo 5 می‌پردازند، اما مشکل اینجاست که بخش چندنفره‌ی بازی دیگر آن جذابیت قدیم را ندارد و دلیل این آن است که بازیکنان باگذشت زمان حرفه‌ای شده‌اند و اکثر نبردهایی که در بخش آنلاین بازی برگزار می‌شوند یک سری برنده‌های خاص و مشخص دارند. آپدیت جدید Halo 5 نیز مربوط به بخش آنلاین بازی است و تغییرات گسترده‌ای در این بخش ایجاد می‌کند.

باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری از آپدیت جدید Halo 5 و تاریخ عرضه‌ی آن منتشر شود، چندی پیش نیز بازی‌های قدیمی سری Halo ازجمله بازی‌های Halo: Combat Evolved Anniversary, Halo 3, Halo 3: ODST, Halo 4 به سرویس Backwards Compatibility کنسول Xbox One اضافه‌شده بودند و قابلیت اجرا بر این کنسول رادارند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.