G.Skill
سعید ستایش

رم های جدید G.Skill معرفی شدند

سعید ستایش 22 مرداد 1396 بدون دیدگاه
734 بازدید

رم‌ها در سیستم‌های کامپیوتری و مخصوصاً سیستم‌های گیمینگ موجودیتی بسیار تأثیرگذار هستند، مخصوصاً زمانی که شما از پردازنده و کارت گرافیک قدرتمندی نیز استفاده می‌کنید نبود یک رم با فرکانس و حجم مناسب می‌تواند مشکلات زیادی ازجمله گلوگاه را برای شما به همراه بیاورد.

در همین راستا رم‌های G.Skill که به‌تازگی معرفی‌شده‌اند دارای حافظه‌ای با حجم 128GB و سرعت 3600MHz هستند! این رم‌ها در کنار پردازنده‌های جدید شرکت AMD یعنی سری Ryzen می‌توانند تجربه‌ای جدید و بی‌نقص برای انجام هر کاری باشند.

عمده استفاده‌ای که می‌شود از رم‌های جدید G.Skill کرد در هنگام اورلاک است، جایی که پردازنده برای انجام عملیات خود نیاز به حافظه‌ای با حجم و سرعت بسیار بالا است.

رم‌های جدید G.Skill دارای 4 کیت 32 گیگابایتی است که هرکدام از این کیت‌ها نیز به 4 کیت 8 گیگابایتی تقسیم می‌شوند، این مسئله‌ی چند کانالِ بودن رم‌های G.Skill باعث افزایش چند برابر سرعت و بازدهی این رم‌ها می‌شود.

سازندگان G.Skill به‌تازگی اعلام کرده‌اند که این رم‌ها بسیار مناسب پردازنده‌های جدید AMD هستند و روی پردازنده‌های این شرکت بازدهی بهتری دارند، البته سازندگان این نکته را نیز اضافه کرده‌اند این رم‌ها بر روی پردازنده‌های شرکت اینتل نیز قابل‌استفاده هستند و مشکلی ندارند.

هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت احتمالی و تاریخ عرضه‌ی رم‌های G.Skill منتشرنشده است.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.