Intel CPU
سعید ستایش

پردازنده های نسل هشتم Intel به زودی معرفی می شوند

سعید ستایش 21 مرداد 1396 بدون دیدگاه
747 بازدید

نسل هفتم پردازنده‌های اینتل بانام Kaby Lake در ژانویه امسال و 14 ماه بعد از سری Skylake به بازار آمدند، حال اینتل طی خبری اعلام کرده که این شرکت قرار است در تاریخ 21 اوت از نسل هشتم پردازنده‌های خود رونمایی کند، نکته‌ی جالب در مورد این خبر این است که هنوز یک سال نیز از انتشار نسل جدید پردازنده‌های اینتل نگذشته است و دلیل این تصمیم عجولانه‌ی اینتل هنوز مشخص نیست، انتظار می‌رود که پردازنده‌های نسل هشت اینتل که نام Coffee Lake دارند، یک نسل انقلابی باشند.

Intel 8th Generation CPU

پردازنده‌های نسل Kaby Lake سال پیش معرفی شدند و پنج ماه بعد نیز راهی بازار شدند، با این حساب می‌توان پیش‌بینی کرد که پردازنده‌های جدید اینتل در اوایل سال 2018 به بازار عرضه شوند. چرخه‌ی عرضه‌ی پردازنده‌های اینتل درگذشته به‌صورت هر 18 ماه بود که به نظر می‌رسد باعرضه‌ی نسل هشت این چرخه به 12 ماه کاهش یابد.

دلیل عرضه‌ی زودهنگام پردازنده‌های اینتل را می‌توان رقابت با پردازنده‌های نسل جدید AMD بانام Ryzen تلقی کرد، زیرا پردازنده‌های جدید AMD با تعداد هسته‌های بیش‌تر و قیمت مناسب‌تر انتخاب بهتری برای گیمرها محسوب می‌شوند.

حال باید منتظر ماند و دید که اینتل با نسل جدید پردازنده‌های خود که انتظار می‌رود مانند نسل Kaby Lake از فناوری 14 نانومتری نیز استفاده کنند می‌تواند بازار را در اختیار بگیرد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.