PlayStation VR
سعید ستایش

باندل جدید PlayStation VR در دسترس قرار گرفت

سعید ستایش 21 مرداد 1396 بدون دیدگاه
797 بازدید

با همه‌گیر شدن تکنولوژِی واقعیت مجازی و ورود این فناوری به صنعت گیم کمپانی سونی نیز بیکار ننشست و هدست خود بانام PlayStation VR را سال پیش روانه‌ی بازار کرد، این هدست که یکی از ارزان‌ترین هدست های واقعیت مجازی بازار نیز به‌حساب می‌آید توانست باکیفیت بالای خود در مدت‌زمان اندکی بیش از 1 میلیون نسخه فروش کند و سود خوبی را نیز برای سونی به همراه داشته باشد.

PS4 VR Camera

این هدست که قیمتی 400 دلاری دارد به‌تازگی بر روی فروشگاه آمازون تخفیف خورده است، نکته‌ی جالب در مورد این تخفیف این است که این هدست به‌صورت باندل که شامل یک PlayStation VR و یک PlayStation Camera است عرضه می‌شود. این باندل باقیمت 300 دلار در دسترس قرارگرفته است. شما می‌توانید با خرید این باندل حدود 160 دلار در خرید صرفه‌جویی کنید، شما با خرید باندل PSVRGAMES در خرید PlayStation VR 100 دلار صرفه‌جویی و همچنین یک عدد PlayStation Camera که قیمت 60 دلاری دارد به‌صورت رایگان دریافت می‌کنید.

شما برای استفاده از PlayStation VR نیاز به یک PS4 و یک PS Move نیز دارید، قیمت PS4 هم‌اکنون بر روی آمازون 299 دلار و PS Move 40 دلار است، طی آخرین اخبار منتشرشده به نظر می‌رسد که سونی به دلیل انتشار Xbox One X به‌زودی قیمت PS4 را کم خواهد کرد و این کنسول باقیمت پایین‌تری در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.