NBA Live 18
سعید ستایش

تاریخ انتشار بازی NBA Live 18 مشخص شد

سعید ستایش 21 مرداد 1396 بدون دیدگاه
681 بازدید

شرکت EA قرار است بازی NBA Live 18 که نسبت به نسخه‌های پیشین خود دچار تغییر و تحولات خوبی نیز شده است را در تاریخ 15 سپتامبر برای کنسول‌های نسل هشتمی PS4 و Xbox one منتشر کند، مجموعه‌ی NBA Live چند سالی می‌شود که در رقابت مقلوب سری بازی‌های NBA 2K شده است، دلیل برتری NBA 2K در این سال‌ها وجود لایسنس کامل تیم‌های NBA و همچنین گرافیک فنی بسیار بالا است، شرکت EA امیدوار است با تغییراتی که در NBA Live 18 لحاظ کرده بار دیگر این بازی را به گردونه‌ی رقابت با NBA 2K برگرداند.

از بخش‌های جدیدی که به بازی NBA Live 18 اضافه‌شده است می‌توان به بخش The Rise اشاره کرد. کاور و عکس روی جلد بازی NBA Live 18 نیز ستاره‌ی تیم Houston Rockets یعنی James Harden است، این بازیکن درگذشته نیز بر روی کاور بازی NBA 2K 2016 قرارگرفته بود.

نسخه‌ی آزمایشی بازی NBA Live 18 از تاریخ 11 سپتامبر در دسترس قرار می‌گیرد و بازیکنان می‌توانند حالت‌های مختلف بازی را تجربه کنند، کاربران همچنین می‌توانند در صورت خرید نسخه‌ی اصلی بازی پیشرفت خود را به آن منتقل کنند.

بازی NBA Live 18 دارای قیمتی 60 دلاری است و کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند این بازی را با تخفیف و باقیمت بسیار مناسب 40 دلار دریافت کنند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.