Titanfall: Assault
سعید ستایش

بازی Titanfall برای تلفن های هوشمند منتشر شد

سعید ستایش 21 مرداد 1396 بدون دیدگاه
615 بازدید

پس از عرضه و موفقیت بازی Titanfall 2 چندی پیش اعلام شد که بازی بانام Titanfall به‌زودی برای پلتفرم Android و IOS منتشر خواهد شد، این بازی ازلحاظ محتوا و سیر داستانی هیچ ارتباطی با سری بازی‌های شوتر Titanfall ندارد، اما از برخی المان‌های این مجموعه مانند تایتان ها بهره می‌برد، این بازی ژانر استراتژیک دارد و شما باید در آن به‌صورت آنلاین با دیگر بازیکنان جهان به مبارزه بپردازید.

بازی استراتژیک Titanfall: Assault توسط استدیوی Particle City توسعه داده‌شده است، این بازی همان‌طور که گفته شد المان‌ها و مکانیسم‌هایی از بازی Titanfall 2 دارد، Titanfall: Assault شاید به‌اندازه‌ی Titanfall گیم پلی سریع و سرعتی نداشته باشد اما شما در این بازی می‌توانید همانند Titanfall هواپیماهای بدون سرنشین را هدایت کنید با تایتان ها ارتباط برقرار کنید و بسیاری از کارهای دیگری که در Titanfall نیز وجود دارند را انجام دهید.

 

Titanfall: Assault اولین بازی نیست که از روی سری محبوب Titanfall ساخته می‌شود، چندی پیش نیز بازی کارتی بانام Titanfall: Frontline برای گوشی‌های هوشمند معرفی‌شده بود که استدیوی سازنده‌ی آن در اوایل سال میلادی اعلام کرد که روند ساخت این بازی متوقف‌شده است.

بازی Titanfall: Assault هم‌اکنون برای Android و IOS در مایکت های Apple App Store و Google Play در دسترس است و می‌توانید آن را دریافت کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.