Xbox Live دچار مشکلاتی در زمینه ی خرید و دانلود شده است
سعید ستایش

Xbox Live دچار مشکلاتی در زمینه ی خرید و دانلود شده است

سعید ستایش 16 مرداد 1396 بدون دیدگاه
743 بازدید

طی گزارش‌ها که کاربران برای مایکروسافت فرستاده‌اند به نظر می‌رسد که سرویس Xbox Live دچار مشکلاتی درزمینهٔ ی اتصال و دانلود شده است. اگر شما هم محدودیتی در خرید بازی‌های جدید یا دانلود بازی‌ها دارید این مشکل مربوط به اینترنت شما نیست، به نظر می‌رسد که مایکروسافت بنا به دلایلی دسترسی کاربران را برای مدت‌زمان کوتاهی به این قسمت‌ها محدود کرده است.

این مشکل فروشگاه Xbox Live هر دو کنسول شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One و Xbox 360 را تحت تأثیر خود قرار داده است. مایکروسافت در جدیدترین بیانیه‌ی خود اعلام کرده که این شرکت و مهندسان آن در حال پیگیری این مشکل هستند تا به‌زودی آن را رفع کنند و همه‌ی کاربران مانند گذشته به این سرویس دسترسی داشته باشند.

همچنین طی آخرین گزارش‌هایی که برای مایکروسافت فرستاده‌شده است به نظر می‌رسد برنامه MYTF1 بر روی کنسول Xbox 360 دچار مشکلاتی شده و کاربران این کنسول برای ورود و خروج از حساب کاربری خود دچار مشکل هستند.

سرویس Xbox Live شرکت مایکروسافت، اخیراً با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده است، از حمله‌ی هکرها گرفته تا باگ‌های عجیب‌وغریب و قطعی‌های پیاپی، حال باید دید که مایکروسافت می‌تواند مشکلات سرویس فروش بازی خود را حل کند.

آپدیت: طی آخرین خبرها مایکروسافت اعلام کرده که مشکل Xbox Live رفع شده، اگر همچنان در اتصال به Xbox Live دچار مشکل هستید می‌توانید با پشتیبانی مایکروسافت تماس بگیرید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.