سعید ستایش

پاورهای جدید FSP به‌زودی عرضه می‌شوند

سعید ستایش 13 مرداد 1396 بدون دیدگاه
891 بازدید

اگر شما نیز از گیمرهای قدیمی PC باشید حتماً به خاطر دارید که درگذشته با یک پردازنده‌ی 2 هسته‌ای اینتل و کارت گرافیک‌های نسل 8 هزاره انویدیا می‌شد سیستمی برای گیم با حداقل قیمت و حداکثر بازدهی برای چند سال ساخت، اما مدت‌ها از آن زمان می‌گذرد و دنیای سخت‌افزارها و گرافیک بازی‌های کامپیوتری با سرعت بسیار بالایی در حال پیشرفت هستند و شما برای تأمین انرژی قطعات سخت‌افزاری کیس خود نیازمند پاوری باقدرت بالا هستید.

شرکت FSP که شرکتی نام‌آشنا در دنیای تولید پاور و سخت‌افزار است به‌تازگی نسل جدید پاورهای خود را معرفی کرده است که این پاورها  مخصوص سیستم‌های گیمینگ طراحی‌شده‌اند و قرار است در سه مدل 550W, 650W, 750W راهی بازار شوند. این پاورها به ترتیب دارای 62، 54 و 45 آمپر توان خروجی هستند و شما می‌توانید بنا به نیاز خود یکی را انتخاب کرده و بر روی کیس خود نصب کنید. از دیگر ویژگی‌ها این پاورها می‌توان کانکتورهای متنوع اشاره کرد، همه‌ی این پاورها دارای 8 کانکتور 24 پین و به همراه 8 کانکتور PCIe و 8 پین Sata هستند.

FSP که به‌تازگی پاورهای جدید خود را معرفی کرده هنوز اطلاعاتی از زمان انتشار آن‌ها اعلام نکرده است و تنها به دادن اطلاعاتی جزئی و اعلام بازار نهایی این پاورها بسنده کرده است.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.