جزئیات بیشتری از FIFA 18 در Gamescom 2017 منتشر خواهد شد
سعید ستایش

جزئیات بیشتری از FIFA 18 در Gamescom 2017 منتشر خواهد شد

سعید ستایش 11 مرداد 1396 بدون دیدگاه
754 بازدید

هرساله شاهد انتشار نسخه‌ی جدیدی از بازی FIFA هستیم و شرکت Ea نیزهرساله قبل از انتشار بازی اطلاعات زیادی از گیم پلی و تغییرات نسخه جدید FIFA را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد، اما امسال برخلاف سال‌های گذشته اطلاعات دقیق و زیادی از FIFA 18 در دسترس نیست و شرکت EA حتی در E3 2017 نیز مدت‌زمان کمی را به توضیح پیرامون نسخه جدید FIFA اختصاص داد، البته تاکنون چند تریلر پیرامون تغییرات بازی منتشرشده که ازجمله این تغییرات می‌توان به‌اضافه شدن بازیکن‌های قدیمی به بازی و همچنین بهبود هوش مصنوعی بازیکنان در جای‌گیری و تغییر نحوه سانترها اشاره کرد.

حال شرکت EA اعلام کرده که در Gamescom 2017 اطلاعات جامع و کاملی را از نسخه‌ی جدید فیفا منتشر خواهد شد. همچنین در این خبر اعلام شده است که علاوه بر بازی فیفا 18، اطلاعات بیشتری از سایر بازی های این شرکت از جمله Battlefront II و Need for Speed: Payback و همچنین دی ال سی Battlefield 1’s In the Name of the Tsar در دسترس قرار می‌گیرد.

Gamescom 2017 در 22 و 26 آگوست در شهر کلن آلمان برگزار می شود. این رویداد یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه های صنعت بازی در دنیاست که صدها هزار نفر از سراسر دنیا را جذب خود می کند.

بازی FIFA 18 قرار است در 7 مهر 96 برای کنسول های نسل هشتمی و نسل هفتمی و کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.