دانلود بازی Pyre برای کامپیوتر
دانلود بازی Pyre برای کامپیوتر پارسی گیم

دانلود بازی Pyre برای PC

پارسی گیم 6 مرداد 1396 2 دیدگاه
5,832 بازدید

دانلود بازی Pyre برای کامپیوتر

Pyre یک بازی نقش‌آفرینی، ماجراجویی هست که توسط استدیویی Supergiant Games ساخته و به‌صورت انحصاری برای کامپیوترهای شخصی منتشرشده است. داستان و گیم پلی Pyre الهام گرفته از بازی‌هایی مانند Transistor و Bastion هست به این صورت که شما باید در بازی به‌صورت گروهی برای کاری تلاش کنید این کار می‌تواند شامل تلاش برای زنده ماندن و بقا یا همکاری برای شکست دادن گروه مقابل باشد. قسمت عظیمی از گیم پلی Pyre را بخش چند نفرِ و آنلاین آن تشکیل داده که اتفاقاً جذاب‌ترین بخش بازی نیز هست. در کل Pyre یک بازی تحسین‌شده و اعتیادآور هست که استدیوی سازنده آن امیدوار است سود خوبی نیز برای آن‌ها به همراه داشته باشد.

Pyre علاوه بر بخش آنلاین و چند نفرِ دارای بخش آفلاین و داستانی نیز هست که شما در آن باید به همراه گروه خود برای کشف جهان و حل معماهای آن به جستجو بپردازید، شما درراه خود با مشکلات زیادی ازجمله حیوانات وحشی، گرسنگی و راهزن‌ها دست‌وپنجه نرم خواهید کرد و باید بتوانید باذکاوت از پس این مشکلات برآیید.

همان‌طور که گفته شد Pyre دارای گیم پلی عظیمی است که موفقیت در این بخش تنها به یک‌چیز بستگی دارد؛ کار گروهی» شما باید با استفاده از تاکتیک‌ها و استراتژی‌های خود از پس دیگر گروه‌های بازی و مشکلات برآیید تا به پیروزی برسید. چالش‌هایی که در بازی وجود دارند نیز از تنوع خوبی برخوردار هستند از نجات دادن افراد گرفته تا تلاش برای خروج از مکان یا خاموش کردن آتش که همه‌ی این کارها را باید به همراه تیم خود و سریع‌تر از بقیه‌ی گروه‌ها انجام دهید.

Pyre دارای یک گرافیک با تم شرقی و فانتزی هست که کاملاً مناسب اتمسفر و فضای بازی است و گرافیک هنری بازی کاملاً شمارا مجذوب خود می‌کند، در بخش گرافیک فنی نیز بازی در سطح خوب و قابل قبولی قرار دارد.

اگر به بازی‌های ماجراجویی، نقش‌آفرینی و همچنین به کار تیمی علاقه دارید، Pyre یک بازی بی‌نظیر و اعتیادآور است که می‌تواند شمارا کاملاً در خود غرق کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Dual Core 3.0ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB VRAM / OpenGL 4.2+ support
Storage: 7 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    fardin

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    من کل فایل هارو دانلود کردم و اکسترکت کردم حالا فایل نصبی نمیدونمکدومههرکدوم میزنم نمیشه اگه میشه یتوضیح دقیق بدید ممنونم میشه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسی گیم در پاسخ به fardin

      مهمان

      سلام fardin عزیز.
      متوجه منظور شما نمی شوم.