Super Cloudbuilt
Super Cloudbuilt پارسی گیم

دانلود بازی Super Cloudbuilt برای PC

پارسی گیم 7 مرداد 1396 بدون دیدگاه
6,897 بازدید

دانلود بازی Super Cloudbuilt برای کامپیوتر

اولین نسخه از بازی Super Cloudbuilt در سال 2014 منتشر شد و توانست باگیم پلی و داستان دوست داشتنش به محبوبیت بالایی در بین گیمرها دست پیدا کند و با امتیازات خوبی نیز که از سوی منتقدان دریافت کرد باشهرت و بر سر زبان افتادن استدیوی سازنده‌ی خود یعنی Double Eleven شد. حال پس از گذشت 3 سال از انتشار نسخه‌ی ابتدایی بازی و در سال 2017 استدیوی Double Eleven یک نسخه‌ی بازسازی‌شده از Super Cloudbuilt را منتشر کرده است که علاوه بر بهبود جلوه‌های بصری و گرافیک بازی تغییراتی در بخش گیم پلی و داستانی بازی نیز به وجود آورده است.

داستان Super Cloudbuilt در فضایی آخر و زمانی و فضایی روایت می‌شود، شما درجایی خالی از سکنه که به یک ایستگاه فضایی شبیه است به هوش میاید و باید به دنبال حقیقت و کشف راز بازی بروید و بفهمید که چه بلایی سر شما آمده است.

گیم پلی Super Cloudbuilt بر اساس حرکات نمایشی و ورزش پارکور ساخته‌شده است که جذابیت بازی را چندین برابر کرده است، همچنین در بازی وسایل نقلیه و سلاح‌ها نیز برای استفاده وجود دارند. پس‌ازاینکه مدتی در بازی پیشروی کنید به دشمنانی برمی‌خورید که باید آن‌ها را از پای درآورید، هوش مصنوعی دشمنان نیز در سطح خوب و بالایی قرار دارد. یکی دیگر از قابلیت‌های بخش گیم پلی Super Cloudbuilt امکان ارتقا وسایل و سلاح‌ها هست که تنوع و گسترش خوبی به گیم پلی بازی داده است.

گرافیک هنری و طراحی مراحل و محیط Super Cloudbuilt در سطح بسیار خوبی قرار دارد اما گرافیک فنی بازی و کیفیت بافت‌ها بسیار ناامیدکننده هستند و به تجربه‌ی کلی بازی ضربه می‌زنند، البته Super Cloudbuilt آن‌قدر نقاط قوت دارد که گرافیک فنی آن اصلاً به چشم نیاید.

در کل اگر به بازی‌های ماجراجویانه و ورزش زیبای پارکور علاقه دارید Super Cloudbuilt یک انتخاب بسیار مناسب برای شماست که می‌تواند شمارا باگیم پلی و داستان زیبای خودش تا مدت‌ها سرگرم کند.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (64 bit)
Processor: Intel Core i5-2500 (or equivalent)
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 470 (1 GB) (or equivalent)
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Sound Card: Any compatible soundcard

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: Intel Core i5-6500 (or equivalent)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GT 730 (4GB) (or equivalent)
DirectX: Version 12
Storage: 3 GB available space
Sound Card: Any compatible soundcard

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.