دانلود بازی Embers of Mirrim برای PC
دانلود بازی Embers of Mirrim برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Embers of Mirrim برای PC

پارسی گیم 13 خرداد 1396 بدون دیدگاه
4,879 بازدید

دانلود بازی Embers of Mirrim برای کامپیوتر

Embers of Mirrim بازی در ژانر ماجراجویی، معمایی ساخته استدیوی Creative Bytes Studios است که به‌تازگی و به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی منتشرشده و توانسته نقدهای مثبتی را سوی منتقدان کسب کند، همچنین با استقبال خوبی از سوی کاربران در Steam نیز روبه رو شده. دلیل تمامی موفقیت‌های Embers of Mirrim داستانی نو و خلاقیت‌هایی است که سازنده بازی در خلق این اثر به کار برده که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

اولین و جذاب‌ترین بخشی که در Embers of Mirrim با آن روبه رو می‌شوید داستان و طرز روایت آن در بازی است که شما را درگیر بازی می‌کند. داستان بازی در مورد شخصی با دو کاراکتر هست، یک طرف او جنبه‌ی مثبت و خوب دارد و آن طرفش دارای انرژی منفی و پلیدی است، شما باید در نقش این کاراکتر به کشف رمز و رموز بازی بپردازید و دنیا را از دست پلیدی‌ها و زشتی‌ها نجات دهید، اتمسفر درون بازی که با موسیقی متن‌های به‌شدت غمگین و تاریکی همراه شده، تأثیرگذاری و مرموز بودن داستان بازی را چند برابر کرده.

Embers of Mirrim در بخش گیم پلی نیز خوش درخشیده و طراحی معماهای بازی بسیار هوشمندانه و خلاقانه انجام شده به صورتی که در طول بازی هیچ‌گاه به یک معمای تکراری برنمی‌خورید، همچنین المان‌هایی دیگری مانند حرکت دوربین و راه رفتن شخصیت اصلی داستان همگی گویای تمرکز زیاد سازنده بازی بر بخش گیم پلی هستند.

در بخش گرافیک هنری Embers of Mirrim یک شاهکار تمام عیار است، محیط‌های بازی آن‌چنان چشم نواز و تیره طراحی شده‌اند که گاهی اوقات خود را در بدن شخصیت اصلی داستان تصور می‌کنید، در بخش گرافیک فنی نیز بازی کم کاستی ندارد و شاهد افت فریم‌های عجیب و باگ‌های مسخره در بازی نیستیم.

Embers of Mirrim تجربه ای بی نظیر از یک بازی ماجراجویی، معمایی است که تجربه آن به تمامی علاقه‌مندان این سبک‌های پیشنهاد می‌شود.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 | 64-bit OS
Processor: Intel i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce NVIDIA GTX 750
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 | 64-bit OS
Processor: Intel i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.