دانلود بازی Westboro برای PC
دانلود بازی Westboro برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Westboro برای PC

پارسی گیم 10 خرداد 1396 بدون دیدگاه
4,919 بازدید

دانلود بازی Westboro برای کامپیوتر

Westboro یک بازی مستقل در ژانر اکشن است که بدون سروصدا و با تبلیغات بسیار کم‌راهی بازار شد، وظیفه ساخت این بازی بر عهده استدیو Carbomb Software و Nova Dimension نیز ناشر بازی بوده است.

داستان Westboro در زمانی روایت می‌شود که جمعیت زمین بسیار افزایش‌یافته و به حدود 12 میلیارد نفر رسیده، برای همین جهان با بحران آب دست‌وپنجه نرم می‌کند، اما یک شرکت که قدرت را در دست دارد و بر زمین حکم‌فرمایی می‌کند، اجازه دسترسی مردم عادی به آب را نمی‌دهد، وظیفه شما به‌عنوان گیمر مبارزه با این شرکت و باز پس گیری حق مسلم مردم، یعنی آّب است. داستان کلی بازی به این صورت است که روایت شد اما در بازی هیچ اشاره‌ای به آن نمی‌شود و کل محور بازی به این صورت است که دشمنان را بکشید و پیشروی کنید تا به انتها برسید و بازی دارای روایت داستانی و دیالوگ نیست.

گیم پلی Westboro جذاب و دوست‌داشتنی کار شده و شما را یاد بازی‌های قدیمی شوتر که دوربین از بالا محیط بازی را نشان می‌داد میندازد، سلاح‌های متنوع، هوش مصنوعی خوب دشمنان و طراحی مراحل متنوع، عناصری هستند که باعث جذابیت گیم پلی این بازی شده‌اند. گرافیک Westboro در سبک بازی‌های Point and Click کار شده و نباید انتظار زیادی از آن داشت، شاید گرافیک بازی در حد و اندازه‌های بازی‌های نسل هشت نباشد اما شما را دلسرد نیز نمی‌کند و گرافیک فنی و هنری بازی در سطح خوبی قرار دارند.

Westboro دارای موسیقی متن به خصوصی نیست و حتی بازی دیالوگ نیز ندارد اما صداگذاری‌های اسلحه‌ها و بقیه المان‌های بازی خوب است، در کل از یک بازی مستقل از یک استدیو کوچک نباید انتظار زیادی در بخش صداگذاری داشت.

Westboro یک بازی اکشن سرگرم‌کننده است که برای زمان‌هایی که تمامی بازی‌های خوب خود را به اتمام رسانده‌اید می‌تواند مناسب باشد و برای چند ساعت شما را سرگرم کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Vista®, 7, 8, 10
Processor: Intel® CoreTM2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD AthlonTM X2 2.8 Ghz or better
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: GeForce GTX 460 or better
DirectX: Version 9.0c
Storage: 3 GB available space
Sound Card: Standard audio device

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP, Vista®, 7, 8, 10
Processor: Intel® CoreTM2 Quad 2.7 Ghz or better, AMD PhenomTM II X4 3 Ghz or better
Memory: 4096 MB RAM
Graphics: GeForce GTX 960 or better
DirectX: Version 9.0c
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.