سریال Fallout
علیرضا نظری

اولین تصویر رسمی سریال Fallout آمازون منتشر شد

علیرضا نظری 5 آبان 1401 بدون دیدگاه
234 بازدید

سریال تلویزیونی Fallout که ابتدا توسط آمازون در سال 2020 معرفی شد، امسال تولید خود را آغاز کرده است و اکنون با نزدیک شدن به پایان سال 2022 و با فرا رسیدن بیست و پنجمین سالگرد بازی اصلی Fallout، سرانجام اولین تصویر رسمی از آن در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است تا در آینده شاهد نمایش ویدیو باشکوهی از آن باشیم.

این تصویر از طریق حساب رسمی توییتر آمازون پرایم به اشتراک گذاشته شده است و چندین نفر از ساکنان پناهگاه را نشان می‌دهد که در مقابل یک دریچه باز شده درخشان، توسط نور ساطع خورشید ایستاده اند. با نگاه دقیق‌تر به تصویر، مشاهده می‌کنید که پیش زمینه تصویر ظاهرا افرادی از Vault 33 را تشکیل می‌دهد که با هدف خروج از پناهگاه، در آستانه برداشتن گام‌های اولیه خود به سرزمین‌های هسته‌ای بایر هستند. صحنه‌ای که تقریباً در هر بازی Fallout وجود دارد، در حالی که بازی‌کنان افراد پناهگاه خود را برای ورود به سرزمین‌های بایر خارج می‌کنند.

علاوه بر آن، در تصویر رسمی، لباس‌های ترکیبی آبی و زرد، تابلوی روی نرده، غذا یا نوشیدنی ممنوع، سکوت عملیاتی، محدودیت حرکت و غیره را نشان می‌دهد که با علامتی که دقیقا در همان نقطه از آخرین نسخه Fallout 4 دیده می‌شود، مطابقت دارد. با این وجود، بسیار زیباست و حسی را به تصویر می‌کشد که سری Fallout به آن مشهور است. این به طرفداران اطمینان می‌دهد که سریال تلویزیونی آینده بر اساس فرنچایز محبوب، به خوبی به سری بازی فالوت وفادار است. همچنین ممکن است متوجه یک بدن به ظاهر بی‌جان شوید که مستقیماً از درب به پایین افتاده است، که ممکن است به این معنی باشد که اوضاع در تصویر اصلاً آرام به نظر نمی‌رسد.

سریال Fallout‌ آمازون

سریال تلویزیونی Fallout

برای افرادی که به تازگی با سریال Fallout آشنا شده‌اند باید بگوییم که این سریال ابتدا در سال 2020 معرفی شد و چندین بازیگر مشهور از جمله الا پورنل صداپیشه شخصیت Jinx در سریال Arcane شبکه نتفلیکس و والتون گاگینز بازیگر سریال The Righteous Gemstones، در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد زمان پخش این سریال نداریم، اما تصاویری از آن به طور پیوسته در طول سال‌های گذشته به بیرون درز کرده اند که نشان می‌دهد فیلمبرداری این سریال به خوبی در حال انجام است. بنابراین انتظار بر این است که مجموعه تلویزیونی Fallout، در اوسط سال 2023 از شبکه Amazon Prime پخش شود.

در دیگر اخبار Fallout، توسعه دهندگان در Bethesda نکاتی را در پشت صحنه به اشتراک گذاشته اند تا 25 سالگی این سریال را جشن بگیرند. برای مثال، مشخص شد که بازی Fallout: New Vegas که در ابتدا قرار بود به اصرار تاد هاوارد، یک محتوای گسترش دهنده بزرگ برای Fallout 3 باشد، در مقابل به عنوان یک بازی مستقل در نظر گرفته شد.

منبع: Thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.