دانلود انیمیشن من نفرت‌انگیز - Despicable Me 2010
پارسی گیم

دانلود انیمیشن من نفرت‌انگیز – Despicable Me 2010

پارسی گیم 11 اردیبهشت 1396 بدون دیدگاه
3,037 بازدید

تخصص استدیو Illumination ساخت انیمیشن‌هایی با داستانی جذاب، کاراکترهای دوست داشتنی و مهم‌تر از همه صداگذاری بی‌نقص کاراکترهاست، اما متأسفانه اکثر انیمیشن‌های این استدیو با اینکه از ایده‌های خوبی در بخش داستانی برخوردار هستند اما نمی‌توانند آن ایده را به خوبی اجرا کنند و نتیجه این می‌شود که بیشتر انیمیشن‌های این استدیو بیشتر از یکبار ارزش تماشا نداشته باشند. Despicable Me یکی از انیمیشن‌های این استدیو است که با تریلرهای زیاد و تبلیغات گسترده به سینماها آمد و توانست فروش خوبی را نیز تجربه کند.

داستان Despicable Me در مورد یک دزد شرور و بی‌احساس است که قصد دارد ماه را بدزد و در راه رسیدن به هدف خود دست به هر کاری می زند، او برای عملی کردن نقشه خود تصمیم می‌گیرد از سه دختربچه یتیم استفاده کند، اما رفته‌رفته به آن بچه‌ها وابسته می‌شود و…

همان‌طور که گفته شد یکی از عناصر خوبی که در تمامی کاری‌های استدیو Illumination به چشم می‌خورد صداگذاری بسیار خوب کاراکترهاست که Despicable Me نیز از این قضیه مستثنا نیست و صدا کاراکترها، مخصوصاً مینیونها جذابیت این انیمیشن را دو چندان کرده است.

Despicable Me یک انیمیشن جذاب و سرگرم کننده هست که یکبار دیدن آن به همراه دوستان یا خانواده خالی از لطف نیست.

در ادامه برای دانلود انیمیشن “من نفرت‌انگیز 1” با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

پس از دانلود فایل ها، به وسیله نرم افزار های ، پخش فایل های صوتی و تصویری قادر به بازکردن و مشاهده فایل های تصویری هستید. توصیه ما به شما نرم افزار KMPlayer یا Media Player Classic می باشد.

برای تعویض صدای دوبله به صدای اصلی و برعکس در نرم افزار های فوق به صورت زیر عمل کنید.

KMPlayer : CTRL +X
VLC Media Player : Right Click -> Audio Track

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.