دانلود انیمیشن کوبو و دو همراه - Kubo And The Two Strings 2016
پارسی گیم

دانلود انیمیشن کوبو و دو همراه – Kubo And The Two Strings 2016

پارسی گیم 1 اردیبهشت 1396 بدون دیدگاه
2,789 بازدید

انیمیشن Kubo And The Two Strings 2016 ساخته استدیو لایکا و کارگردانی Travis Knight سطح توقعات را از خود بسیار بالابرده بود، مخصوصا زمانی که حضور ستارگان محبوب هالیوودی مانند متیو مکانهی به عنوان صدا پیشه در آن تایید شد. Kubo And The Two Strings پس از انتشار تواسنت همانگونه که انتظار می‌رفت ظاهر شود و با داستانی نو، باعث موج جدیدی در عرصه انیمیشن‌سازی شد.

داستان انیمیشن در مورد پسر بچه ای به نام کوبو می‌باشد که با مادر بیمار خود در غاری زندگی می کنند، کوبو تنها چیزی که از پدرش می‌داند داستان هایی است که مادرش برای او تعریف کرده، دلاوری‌ها از خود گذشتگی‌های پدرش در میدان جنگ افکار کوبو را به خود مشغول کرده است، شاید این داستان از دور به نظر کلیشه ای به نظر برسید اما فضای انیمیشن و دیالوگ هایی که میان مادر و پسر رد بدل می شود همگی بازگوی سبکی نو و جدید در داستان‌سرایی هستند که باعث می‌شوند انیمیشن را با اشتیاق دنیال کنید.

Kubo And The Two Strings 2016 جلوهای ویژه و منحصربه‌فرد خود را دارا می‌باشد و انیمیشن سرشار از صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز است که باعث تنوع در داستان سنگین انیمیشن می شوند.

Kubo And The Two Strings 2016 توانست 74 میلیون از بازارهای جهانی کسب کند؛ و در سایت Rotten Tomatoes دارای امتیاز 97 می‌باشد. تماشای Kubo And The Two Strings 2016 یک تجربه بی نظیر و غیر تکراری از یک داستان غم‌انگیز می‌باشد که پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود انیمیشن “کوبو و دو همراه” با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

پس از دانلود فایل ها، به وسیله نرم افزار های ، پخش فایل های صوتی و تصویری قادر به بازکردن و مشاهده فایل های تصویری هستید. توصیه ما به شما نرم افزار KMPlayer یا Media Player Classic می باشد.

برای تعویض صدای دوبله به صدای اصلی و برعکس در نرم افزار های فوق به صورت زیر عمل کنید.

KMPlayer : CTRL +X
VLC Media Player : Right Click -> Audio Track

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.