پارسی گیم

دانلود بازی Homefront The Revolution برای PS4

پارسی گیم 30 فروردین 1396 بدون دیدگاه
6,786 بازدید

دانلود بازی Homefront The Revolution برای پلی استیشن 4

موضوع “انقلاب” کمی کلیشه‌ای به نظر می‌آید اما ایده‌ی بسیاری از بازی‌های رایانه و فیلم‌های سینمایی شده است بعضی به آن خوب پرداخته‌اند و بعضی دیگر نتوانستند کاری از پیش ببرند، نسخه‌ی اول بازی Homefront با وجود مشکلات فراوان نتوانست موفقیت خاصی کسب کند،پس از گذشت پنج سال این بار استدیو Dambuster سعی دارد با بازی Homefront: The Revolution جانی دیگر به این سری بازی دهد.

داستان بازی در این نسخه پیشرفت خاصی نداشته و موضوع اصلی کمی کلیشه‌ای است ، حتی می‌توان گفت داستان نسخه‌ی قبل درگیر کننده تر است. داستان بازی در آینده و در سال 2029 رخ می‌دهد و شخصیت اصلی این نسخه “ایتن بردی” نام دارد، او عضوی تازه‌وارد در گروه مقاومت است. در شهر فیلادلفیا ، کره شمالی کنترل شهر را به دست گرفته و در آن حکومت می‌کند اما در همین حین تجاوز آن‌ها بی‌پاسخ نبوده و گروه مقاومت نیز دست‌به‌کار می‌شود. داستان بازی روایت خوبی دارد اما موضوع اصلی بارها و بارها در فیلم و بازی‌های دیگر تکرار شده است و می‌تواند برای بسیاری از گیمر ها کلیشه‌ای باشد.

گیم پلی بازی بسیار خوب کارشده و از ویژگی‌های سرگرم‌کننده‌ای استفاده می‌کند، دنیای بازی نیز جهان باز بوده و شما در انجام مراحل آزادی عمل زیادی دارید ، گیم پلی بازی بسیار شبیه به بازی‌های Far Cry است و اگر از طرفداران این سری بازی هستید Homefront Revolution برای شما سرگرم‌کننده است، شما می‌توانید مراحل را به‌صورت مخفی‌کاری پیش برده و دشمنان را یکی‌یکی و بی‌صدا از بین ببرید یا این‌که از همان اول با قدرت حمله کرده و از سلاح‌های سنگین استفاده کنید، همه‌چیز در گیم پلی به شما بستگی دارد ، سلاح‌های بازی تنوع بسیار خوبی داشته و استفاده از آن‌ها لذت‌بخش است اما ایرادات و باگ‌های زیادی در سیستم شوتینگ و مخفی‌کاری دیده می‌شود که می‌تواند برای بعضی از گیمر ها کمی عذاب‌آور باشد. سلاح‌های بازی در عین تنوع زیاد قابلیت شخصی‌سازی را دارا است که این سیستم بسیار شبیه به بازی Crysis کارشده اما به آن خوب پرداخته‌شده است و یکی از ویژگی‌های مثبت گیم پلی است.

بازی Homefront Revolution به لطف موتور گرافیکی Cry Engine از گرافیک خوبی بهره می‌برد همچنین از نظر هنری و جلوه‌های بصری نیز بسیار خوب کارشده است افکت‌ها و همچنین نورپردازی بسیار زیبا است، فرقی نمی‌کند شب باشد یا روز، نورپردازی همیشه شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بسیار زیبا است، کیفیت بافت‌ها نیز بالا بوده و مشکلی در آن دیده نمی‌شود.

در آخر، بازی Homefront Revolution شاید از داستانی تکراری رنج ببرد اما گرافیک خوب و گیم پلی سرگرم کننده باعث شده بازی ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
    • حجم : 29.6 گیگابایت
    • امتیاز :
    • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
    • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
    • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

    بازی های مرتبط

    arongroups

    دیدگاه کاربران

    تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
    • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.