دانلود انیمیشن بادام زمینی ها - The Peanuts Movie 2015
پارسی گیم

دانلود انیمیشن بادام زمینی ها – The Peanuts Movie 2015

پارسی گیم 30 فروردین 1396 بدون دیدگاه
4,154 بازدید

انیمیشن The Peanuts Movie (بادام زمینی ها) دنباله مجموعه “چارلی براون و دوستان” است که توسط Steve Martino کارگردانی و ساخته شد و با اینکه تبلیغات گسترده ای انجام نداده بود توانست، در عرصه فروش موفق عمل کند و 246 میلیون دلار به جیب بزند.

داستان The Peanuts Movie در مورد چارلی و دوستانش است که با هم تصمیم می‌گیرند بزرگ‌ترین کار زندگی‌شان را انجام دهند و هدایت هواپیما های جنگی را در جنگ جهانی اول به عهده بگیرند، اما در این بینا بین چارلی عاشق دختری مو قرمزی در مدرسه‌اش می‌شود و خط اصلی داستان آغاز می‌گردد، فیلم‌نامه‌ی The Peanuts Movie به گونه ای نوشته شده که کاملاً دنیای بچگانه‌ای را به تصویر می‌کشد و شما را غرق در دیالوگ‌ها و شیطنت‌های بچه‌گانه‌ی شخصت های داستان می کند.

طراحی و اینماتوری The Peanuts Movie نسبت به مجموعه‌ی تلویزیونی خود دچار تغییر و تحول گسترده ای نشده و تنها تفاوت آن استفاده از گرافیک کامپیوتری به جا عروسک‌های دست‌گردان است که باعث شده سازندگان به راحتی بتوانند حرکات کاراکترهای داستان را شبیه سازی کنند.

صداگذاری و موسیقی متن The Peanuts Movie بسیار عالی و بی‌نقص کار شده، صداگذاری شخصیت‌ها مناسب و انتخاب گویندگان نیز بسیار به جا است، موسیقی متن این انیمیشن توسط “کريستف بک” آهنگساز معروف آمریکایی انجام شده که زیبایی این انیمیشن را دو چندان کرده است.

The Peanuts Movie یک انیمیشن کودکانه با داستانی رویا پردازانه است که موسیقی متن و صدا گذاری آن، جذابیتش را دو چندان کرده است. اگر به دنبال یک انیمیشن حال خوب کن با حس و حال ناب می گردید به هیچ وجه The Peanuts Movie را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود انیمیشن “بادام زمینی ها” با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

پس از دانلود فایل ها، به وسیله نرم افزار های ، پخش فایل های صوتی و تصویری قادر به بازکردن و مشاهده فایل های تصویری هستید. توصیه ما به شما نرم افزار KMPlayer یا Media Player Classic می باشد.

برای تعویض صدای دوبله به صدای اصلی و برعکس در نرم افزار های فوق به صورت زیر عمل کنید.

KMPlayer : CTRL +X
VLC Media Player : Right Click -> Audio Track

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.