دانلود بازی Bulletstorm: Full Clip Edition برای PC
دانلود بازی Bulletstorm: Full Clip Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Bulletstorm: Full Clip Edition برای PC

پارسی گیم 20 آذر 1396 21 دیدگاه
31,059 بازدید

دانلود بازی Bulletstorm: Full Clip Edition برای کامپیوتر

سال 2011 یک استدیو هلندی عنوانی منتشر که همه را شگفت‌زده کرد، یک بازی شوتر اول شخص سرعتی که پس از انتشار آن به راحتی می‌توان دید بسیاری از المان‌های آن در بازی‌های امروزی مورد استفاده قرار گرفته است. استدیو People Can Fly با همکاری Epic Games با انتشار بازی Bulletstorm یا همان “طوفان گلوله” با ریسک پذیری بالا و ایده‌های جدید، توانست استانداردهای جدیدی در بازار شوتر های اول شخص که با کلون‌های سری “Call Of Duty” اشباع شده بودند ایجاد کند.

شاید تنها نقطه ضعف “طوفان گلوله” را بتوان داستان آن نامید. داستان بازی حول شخصیتی به نام گریسون هانت “گری” می‌گردد. گری عضو سازمانی خیالی به نام Dead Echo است؛ که طی داستان بازی گری متوجه می‌شود که مأموریت‌هایی که از سازمان دریافت می‌کرد باعث کشته شدن افراد بی گناه زیادی شده و سعی در انتقام از مافوق‌های خود دارد و… به طور خلاصه می‌توان گفت: داستان بازی کاملاً سطحی است و واقعاً شخصیت‌پردازی خاصی را نمی‌توان در بازی یافت.

به راحتی می‌توان گفت بهترین نقطه قوت بازی گیم پلی فوقالعاده آن است که پس از 6 سال از انتشار بازی هنوز هم خسته کننده به نظر نمی‌رسد. تکه‌تکه کردن دشمان با سلاح‌های متنوع بازی و مکانیزم های جالب گیم پلی مانند شلاق بازی و یا سیستم اسکیل شات کاملاً لذت بخش است. هوش مصنوعی باز هم با اینکه بعضی مواقع مشکلات کوچکی دارد ولی نسبت به خیلی از بازی‌های امروزی بهتر است.

موسیقی بازی توسط Michał Cielecki و Krzysztof Wierzynkiewicz طراحی‌شده است که کاملاً با جو بازی هماهنگ بوده و ضربان قلب شما را بالا خواهند برد! از ویژگی‌های نسخه ریمستر میتوان به بهبود کیفیت صدا ها و موسیقی‌های بازی نیز اشاره کرد.

مگر می‌شود بازی با همکاری Epic games ساخته شود و گرافیک خوبی نداشته باشد؟ بازی با موتور گرافیکی آنریل انجین 3 ساخته شده است که واقعاً جلوه‌های تماشایی را به نمایش می‌گذارد که در نسخه ریمستر شده بازی حتی بهتر هم شده‌اند. حالا به همه این‌ها تخریب پذیری فوقالعاده را هم اضافه کنید! دیگر چه می‌خواهید؟ تازه تمام مراحل هم توسط خالق “Gears of war” کلیف بلیزنسکی طراحی شده اند.

طوفان گلوله از آن دسته بازی‌هایی نیست که داستانش را به یاد خواهید سپرد، بلکه گیم پلی هیجان‌انگیز آن است. در نسخه بازسازی شده علاوه بر بهبودهای صدا و گرافیکی تمام آپدیت‌ها و محتوای دانلودی که پیش از این نیز برای بازی منتشر شده بودن نیز گنجانیده شده است، پس اگر علاقه کوچکی هم به بازی‌های شوتر اول شخص دارید بازی کردن آن برای شما واجب هست، هرچند که قیمت بازی برای یک نسخه ریمستر کمی زیاد است!

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/8.1/10 x64
Processor: AMD A8-3850
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Radeon HD 6850
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 15 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/8.1/10 x64
Processor: Intel Core i5-760 / AMD Athlon II X4 645 AM3
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750 Ti / Radeon HD 7770
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 15 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 10 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.5 از میانگین رای 6 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

نکته در مورد نسخه FULL UNLOCKED: برای اجرای آن نیاز به سی دی کی رسمی یا اشتراکی بازی دارید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه
  • Avatar

    دانیال

    مهمان

    bullestorm: full clip edition has crashed. please send stormgame-win64-shipping-v12212-cl303188-2023.03.11-22.52.41.dmp to bulletstorm-support@peoplecanfly.com. opening crash location. نسخه fit girl رو نصب کردم .برای من این اخطار میاد . چکار کنم؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه