دانلود انیمیشن بتمن لگویی - The Lego Batman Movie 2017
پارسی گیم

دانلود انیمیشن بتمن لگویی – The Lego Batman Movie 2017

پارسی گیم 8 خرداد 1396 بدون دیدگاه
4,356 بازدید

اولین نسخه‌ی ‌فرعی از سری انیمیشن‌های لگو تحت عنوان The Lego Batman Movie پس از عرضه‌ی خود، توانست به خوبی هر چه تمام تر ادامه دهنده‌ی کیفیت نسخه‌ی اصلی باشد. در ادامه با بررسی این انیمیشن همراه ما باشید.

کارگردانی این انیمیشن بر عهده‌ی کریس مک کی بود، خوشبختانه او به خوبی توانست از عهده‌ی وظیفه‌ی خود بر آید. این انیمیشن از لحاظ ساختاری شباهت‌های بسیاری به آثار قبلی این کارگردان چون Robot Chicken دارد. بااین‌وجود که لگو بتمن اولین تجربه‌ی خود در برند لگو را پشت سر می‌گذاشت، خوشبختانه توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

بدون شک بخشی بزرگی از موفقیت انیمیشن مدیون عملکرد عالی نویسندگانش است که از جمله‌ی آن ها می‌توان به کریس مک کنا و اریک سامرز اشاره کرد.

داستان انیمیشن از جایی آغاز می‌شود که پلیس گاتهام کمیسر باربارا گوردون را جهت مبارزه با تهدیدات مختلف استخدام می‌کند. در این بین جوکر که در آستانه‌ی اجرای نقشه‌ی جدید خود است با پخش اعلامیه‌های مختلف، گاتهام را مورد تهدید قرار می‌دهد. از این رو بتمن به کمک کمیسر باربارا گوردون و دوستانش به مبارزه با جوکر و نقشه‌های شومش بر می‌آید.

اما سیر داستانی این انیمیشن دارای یک وجه تمایز نسبت به سری اصلی‌اش است، نسبت کمدی این انیمیشن به مفهومش بیشتر است. در واقع باید گفت آن لحن‌ انتقادی در این انیمیشن دیگر مشاهده نمی‌شود. البته این موضوع تأثیر چندانی بر روی کیفیت نهایی و جذابیت فیلم ندارد.

عملکرد صداپیشه‌ها نیز قابل‌قبول بود. ویل ارنت به عنوان نقش اصلی فیلم (بتمن) به خوبی هر چه تمام تر از عهده وظیفه‌ی خود بر آمد؛ اما شاید اصلی‌ترین نقطه‌ی قوت صداگذاری انیمیشن حضور روزاریو داوسون و رالف فینس با نقش باربارا گوردون و آلفرد پنیوورث در فیلم بود. نقش جوکر نیز بر عهده‌ی زک گالیفیناکس بوده است. گرچه جوکر در این فیلم در بهترین حالت خود قرار نداشت، اما درهرصورت حس دیوانگی به خوبی به بیننده منتقل می‌شد.

درنهایت باید گفت این انیمیشن به عنوان اولین نسخه از سری‌های فرعی لگو عملکرد مناسبی را از خود نشان داد. بنابراین اگر از طرفداران پر و پا قرص بتمن و سری انیمیشن‌های لگو هستید، ما این فیلم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در ادامه برای دانلود انیمیشن “بتمن لگویی 2017” با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

پس از دانلود فایل ها، به وسیله نرم افزار های ، پخش فایل های صوتی و تصویری قادر به بازکردن و مشاهده فایل های تصویری هستید. توصیه ما به شما نرم افزار KMPlayer یا Media Player Classic می باشد.

برای تعویض صدای دوبله به صدای اصلی و برعکس در نرم افزار های فوق به صورت زیر عمل کنید.

KMPlayer : CTRL +X
VLC Media Player : Right Click -> Audio Track

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.