دانلود بازی Journey برای PS4
دانلود بازی Journey برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Journey برای PS4

پارسی گیم 10 فروردین 1396 5 دیدگاه
6,900 بازدید

دانلود بازی Journey برای پلی استیشن 4

استدیو Thatgamecomoany به عنوان یکی از استدیو های خلاق دنیای بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شود. استدیوئی که همواره دست به ساخت عناوین عجیب با ایده های ناب فراوان می‌زند. آخرین بازی ساخته این استدیو با نام Journey در سال 2013 منتشر و با بازخوردهای فوق‌العاده‌ای نیز از سوی گیمر ها و منتقدین این حوزه روبرو شد. با ما در بررسی اجمالی این بازی در وب‌سایت پارسی گرم همراه باشید.

از بدو ورود به بازی با خود می‌گویید تابه‌حال هیچ بازی‌ای شبیه Journey ندیده‌اید. درروند بازی هیچ‌گونه HUD مشاهده نمی‌شود و تا انتها نیز به آن دست نخواهید یافت. در گیم پلی بازی نه اسلحه‌ای وجود دارد، نه جانی، نه آیتمی و نه… . تأکید تیم توسعه‌دهنده در گیم پلی فقط بر روی یک چیز است، رسیدن به هدف. هنگامی که برای اولین بار دست به کنترل کارکتر اصلی بازی می‌زنید، شگفت‌زده خواهید شد. محل پیش روی بازی یک بیابان سوت‌وکور است. خالی‌ای هرگونه جنب‌وجوش و پر از حس تنهایی. موسیقی اعجاب‌انگیزی نیز که در پس‌زمینه مراحل بازی پخش می‌شود هم تأثیر بسزایی در القای حس تنهایی به گیمر دارد.

هدف اصلی بازی رسیدن به یک کوه مرتفع است که در همه مراحل بازی می‌توانید یک نمای دوردست از آن را مشاهده کنید. برای رسیدن به این کوهستان باید از بیابان‌ها، تپه‌ها و… عبور و به انجام معماهای مختلف بپردازید. این بازی جدا از یک عنوان مبتنی بر گیم پلی، یک بازی هنری با طراحی‌های موزیکال زیبا است. طراحی هنری تک‌تک صحنه‌های بازی به زیبایی هرچه‌تمام‌تر صورت گرفته است تا جایی که برخی اوقات دست از بازی کردن برمی‌دارید و فقط به مشاهده مناظر می‌پردازید. در کنار این طراحی‌های بکر و زیبا، موسیقی‌های بازی نیز به زیبایی هرچه‌تمام‌تر و با وسواس بسیار سازندگان انتخاب‌شده‌اند. موسیقی‌های بازی کاملاً با هسته اصلی داستان بازی یعنی تنهایی هماهنگی دارند و در مقاطعی این حس را به اوج خود می‌رسانند.

شاید بتوان تنها ایراد بازی را غنی نبودن گیم پلی آن دانست. معماهای بازی آن‌چنان پیچیده نیستند و چالش خاصی در گیم پلی مشاهده نمی‌شود. در برخی مقاطع ریتم معماها عوض می‌شود و بازی بیشتر به عناوین پلتفرمر شبیه می‌شود تا معمایی! زمان حدودی به پایان رسیدن بازی 3 ساعت است، البته تعدادی آیتم مخفی نیز درروند آن وجود دارد که هرکدام به نوبه خود تأثیر بسزایی در ایجاد حس تکرار مجدد بازی دارند.

تمام المان‌های Journey عجیب هستند، اما مطمئناً عجیب‌ترین آن‌ها بخش Co-op بازی است. همکاری دونفره بازی به قدی عجیب است که به‌ندرت مشابهش را خواهید دید.
این بازی یک عنوان عجیب است، عجیب‌تر از آن‌که فکرش را بکنید. اگر به دنبال یک بازی معمایی با لحظات به یاد ماندی بسیار هستید ما این عنوان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    بهشاد

    مهمان

    من بازی دانلود کردم میام استخراجش کنم میزنه فایل خرابه چی کار کنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به بهشاد

      پشتیبانی

      پارت معیوب را Repair کنید

  • Avatar

    x

    مهمان

    مرسی از سایت خوبتون
    من تازه با سایتتون آشنا شدم، عالیه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    الیا

    مهمان

    سلام اکانت بازی رو از کجا میتونم پیدا کنم چون برای دانلود از کنسول گفتید که اکانت بازی لازمه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به الیا

      پشتیبانی

      سلام
      باید خریداری کنید