دانلود بازی The Legend Of Zelda Breath Of The Wild برای کامپیوتر
دانلود بازی The Legend Of Zelda Breath Of The Wild برای کامپیوتر پارسی گیم

دانلود بازی The Legend Of Zelda Breath Of The Wild برای PC

پارسی گیم 10 فروردین 1396 240 دیدگاه
144,725 بازدید

دانلود بازی The Legend Of Zelda Breath Of The Wild برای کامپیوتر

جدیدترین نسخه‌ی سری بازی‌های محبوب The Legend Of Zelda چندی پیش منتشر شد و توانست برای باری دیگر ‌کمپانی سازنده‌اش نینتندو را رو سفید کند. در واقع شاید The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild پرافتخارترین عنوان یک دهه‌ی اخیر باشد، بازی‌ای که باعرضه‌اش نه‌تنها تمام انتظاراتمان را برآورده کرد بلکه استانداردهای این صنعت را به کل تغییر داد. جدیدترین نسخه‌ی Zelda لذت‌بخش‌ترین تجربه‌ای است که یک گیمر می‌تواند در دنیای ‌بازی‌های ویدئویی داشته باشد.

31 سال از انتشار اولین نسخه‌ی این سری می‌گذرد، برای کسی که تا به امروز هیچ تجربه‌ای از این بازی نداشته است شاید شروع کردن از آخرین نسخه کمی سخت باشید، اما نینتندو با هوشمندی کامل این بازی را طوری توسعه داده که فهم آن حتی برای تازه‌کارها نیز آسوده باشد.

داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که لینک قصه‌ی ما از یک خواب صدساله بیدار می‌شود؛ اما هیچ‌چیز آن‌طور که باید به نظر نمی‌رسد. لینک به‌طور کامل حافظه‌ی خود را ازدست‌داده است، بنابراین برای پیدا کردن پاسخ سؤالات خود وارد یک ماجراجویی می‌شود. لینک با پیر مردی آشنا می‌شود که ذره‌ذره او را با دنیای اطرافش آشنا و هدف و راه پیش روی در داستان را نمایان می‌کند. لینک که در طول ماجراجویی‌اش موفق به بازگردانی خاطرات خود می‌شود، زلدا را به یاد می‌آورد. زلدا پرنسسی است که در طول صدسال گذشته به جنگ با گنون پرداخته است. بنابراین لینک به کمک دیگر یارانش برای از بین بردن شخصیت شیطانی بازی به یاری پرنسس زلدا می‌شتابند. رواست داستانی و پیش روی بازی آنقدر جذاب و ملموس شکل گرفته شده است که در نهایت سادگی گیمر را به کل جذب خود می‌کند تا جایی که در طول بازی بارها به انجام مراحل فرعی بازی تنها برای طولانی شدن تجربه‌تان می‌پردازید.

به مانند داستان بازی، گیم پلی آن نیز به خوبی هر چه تمام تر کار شده است. یکی از بارز ترین ویژگی‌های بازی نسبت به دیگر عناوین هم سبکش روند آرام دریافت مکانیسم‌ها است. این موضوع تا حدود بسیاری موفق ظاهرشده است، در این بازی گیمر به مانند دیگر آثار جهان باز نقش‌آفرینی به‌یک‌باره در میان کلی قابلیت رها نمی‌شود بلکه تمامی موارد ذکرشده در عکس‌العمل فعالیت‌های شما کشف می‌شوند. از طرفی دیگر آزادی عملی بسیاری نیز برای گیمر وجود دارد، به مانند بسیاری از عناوین نقش آفرینی این قابلیت وجود دارد که انتخاب‌های تأثیرگذاری در روند بازی داشته باشید، این انتخاب‌ها از انتخاب دیالوگ تا نحوه‌ی مبارزه و… را شامل می‌شوند. جدا از المان‌های نقش‌آفرینی گیم پلی، بازی در بخش اکشن نیز انتظاراتمان را به طور کامل برآورده کرد. به لطف طیف عظیم اسلحه‌ها و تنوع دشمن‌ها، هرگز در طول ده‌ها ساعت احساس نمی‌کنید مبارزات تکرار شدند. هر اسلحه نیز ویژگی‌ها و قدرت خاص خودش را دارد و حتی بعد از مدتی از کار می‌افتد.

طراحی گرافیک بازی نیز کاملاً متناسب به موضوع و اتمسفر آن صورت گرفته است. در واقع سبک تصویر سازی این عنوان دقیقاً همان چیزی است که باید باشد، جزئیات گرافیکی بازی چون کیفیت تکستچر ها، عناصر طبیعی چون آب‌، آتش و… نیز به زیبایی هر چه تمام‌تر کارشده‌اند؛ اما شاید برترین ویژگی بازی در این بخش گرافیک هنری‌اش باشد. طراحی تمام محیط بازی کاملاً دلنیشین و محصورکننده صورت گرفته است.

درنهایت باید گفت The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild دقیقاً همان چیزی است که یک بازی فوق‌العاده باید باشد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (x64) or above
OpenGL 4.0 (4.5 is used if available)
RAM: 4 GB minimum, 6 GB or more recommended

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.15 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.2 از میانگین رای 57 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 240 دیدگاه
  • Avatar

    ahmad

    مهمان

    پارت 1 مشکل داره متن ارور هم اینه
    the archive is either in unknown format or damaged

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد امین

    مهمان

    کارت گرافیکم خیلی ضعیفه ؟ GeForce GT 630 حداقل گرافیک چیه برای این بازی؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    amir

    مهمان

    با کارت گرافیک amd radeon rx vega 10 با رم 8 اجرا میشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به amir

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز بله

  • Avatar

    بهنود

    مهمان

    با کارت گرافیک mx 330 2gig و رام 8 اجرا میشه بدون لگ ایا

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ابوالفضل در پاسخ به بهنود

      مهمان

      آره دوست عزیز

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 240 دیدگاه