دانلود نرم افزار Steam
پارسی گیم

دانلود نرم افزار Steam

پارسی گیم 30 فروردین 1401 47 دیدگاه
187,941 بازدید

اگر به صورت‌ حرفه ای به دنبال کردن‌ بازی های ویدئویی بر روی پلتفرم PC می‌پردازید، مطمئنا دانلود نرم افزار Steam از شرکت با سابقه Value یکی از نیاز های اساسی سیستم شما برای اجرای جدید ترین عناوین این حوزه به شمار می‌رود.

استیم یک نرم افزار توزیع، مدیریت حقوق دیجیتال، انجام بازی های مولتی‌پلیر و… است که ابتدا در سال 2003 میلادی توسط شکت والو (Value) توسعه و انتشار یافت.

این نرم افزار‌ در‌ ابتدا به عنوان‌ واسطه ای برای بروزرسانی بازی های شرکت والو چون کانتر استرایک و Half life منتشر شد، اما سپس در پی موفقیت هایی که در میان گیمر ها به دست آورد با گسترش حوزه فعالیت هایش رو به رو شد و به پوشش تمام عناوین مرتبط با پلتفرم PC پرداخت.

قابلیت های نرم افزار استیم

استیم را می‌توان یکی از بهترین و ساده‌ترین پلتفرم‌ها برای بازی‌های ویدیویی دانست که خوشبختانه استفاده از آن در کشور ما تحریم نشده است. استیم به دلیل داشتن سرورهای قدرتمند، سرعت دانلود بالایی را برای بازی‌ها در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد و همچنین به کمک قابلیت بک آپ گرفتن از بازی‌ها، به سادگی می‌توانید اطلاعات و فایل‌های بازی‌های خود را بین سیستم‌های مختلف جا‌به‌جا کنید. از دیگر ویژگی‌های استیم می‌توان به پشتیبانی بالا از طیف گسترده‌ای از بازی‌های ویدیویی اشاره کرد. شما به جز تعدادی بازی انحصاری، تقریبا تمامی بازی‌های منتشرشده را می‌توانید در پلتفرم استیم خریداری کرده و تجربه کنید، علاوه بر این تعداد زیادی بازی رایگان در استیم وجود دارد که بدون هیچ پرداختی می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

قابلیت‌های امنیتی فراوان استیم امروزه آن را به یکی از امن‌ترین پلتفرم‌ها نیز تبدیل کرده است. شما با استفاده از انواع احراز هویت‌ها و  فعال کردن کدهای یک‌بارمصرف و ایمیل پشتیبانی، می‌توانید از اکانت خود محافظت کرده و با خیالی راحت، پول داخل آن شارژ کنید. به جز بازی‌های اصلی خود استیم، این قابلیت که بازی‌های فرعی و کرک‌شده خود را هم از این نرم افزار اجرا کنید وجود دارد که به تبع آن، می‌توانید دستورهای پیشفرضی برای اجرای برخی از بازی‌ها در استیم اضافه کنید تا برای مثال بازی فقط از API دایرکت ایکس 9 برای اجرا استفاده کند، کاری که در حالت عادی شاید ممکن نباشد.

از دیگر قابلیت‌های نرم افزار استیم می‌توان به پشتیبانی کامل از حالت واقعیت مجازی برای اجرای بازی‌ها اشاره کرد که یک رابط کاربری جداگانه برای این منظور در آن وجود داشته و به شکل مستقل نصب و اجرا می‌شود. با وجود تمامی این ویژگی‌های کاربردی، نرم افزار استیم بسیار سبک بوده و کم‌ترین میزان قدرت پردازش و حافظه را برای اجرا در روی سیستم شما لازم دارد. شما برای خرید از فروشگاه استیم می‌توانید از ارزهای مختلفی بسته به کشور اکانت خود استفاده کنید که می‌تواند منجر به خرید ارزان‌تر بازی‌ها در برخی مناطق مانند ترکیه یا آرژانتین شود.

بدون شک‌ این‌ نرم افزار یکی از اساسی ترین نیاز های شما در جهت اجرای عناوین مختلف آنلاین و آفلاین به شمار‌ می رود.

هم‌ اکنون می توانید جدید ترین لینک دانلود Steam را از وب سایت پارسی گیم دانلود کنید. همچنین با مقاله آموزش نصب و مدیریت نرم افزار Steam به سوالات خود در زمینه مدیریت این نرم افزار خواهید رسید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
برچسب ها
  • حجم : 556 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.2 از میانگین رای 261 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

سیستم مورد نیاز:

 

Windows XP, Vista, or 7
512 MB RAM
1 Ghz or faster processor
Intel Mac, OS X version 10.7 (Lion), or later.
Two-button mouse strongly recommended
1GB HD space (recommended)
Internet connection (broadband recommended)

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

استیم چیست ؟

استیم فروشگاه الکترونیکی شرکت Valve است که دارندگان رایانه‌های شخصی می‌تواند از طریق آن بازی‌های مختلفی را خریداری کنند. همچنان استیم امکان تجربه بازی‌های چندنفره را به‌صورت رایگان در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد. در استیم تعدادی بازی‌های Free to Play یا رایگان نیز موجود است که هر بازیکن می‌تواند از آن استفاده کند. همچنان استیم به مناسبت‌های مختلف، تخفیف‌های فراوانی را نیز برای مخاطبانش ترتیب داده است.

۱
چگونه‌ از فروشگاه استیم بازی خریداری کنیم ؟

از فروشگاه استیم می‌توانید با دو روش بازی یا هر چیزی خریداری کنید. روش اول خرید مستقیم از فروشگاه با کارت‌بانکی است؛ اما ازآنجایی‌که خدمات بانکی جهانی مثل PayPal و MasterCard در ایران موجود نیست نمی‌توان به این ‌روش خرید کرد. روش دوم که در ایران نیز بسیار معمول است، خرید گیفت کارت‌های استیم است. این گیفت‌کارت‌ها با قیمت‌های مختلفی موجود هستند؛ اما گیفت‌کارت‌های 10، 25، 50 و 100 دلاری بهترین گزینه برای خرید محسوب می‌شوند.

۲
آیا دانلود استیم رایگان و نیم بهاست ؟

بله. نرم افزار استیم به صورت کاملا رایگان منتشر شده است و پارسی گیم بک آپ بازی های تحت آن را به صورت رایگان با ترافیک نیم بها برای دانلود شما عزیزان قرار داده است.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 47 دیدگاه
  • Avatar

    مهبد

    مهمان

    سلام، من کانتر 2 رو از همین سایت دانلود کردم، ولی بازهم با استیم شروع میکنه به همون مقدار دانلود کردن و نمیدونم چطور باید نصبش کنم ؟
    کسی تجربه نصب کانتر 2 رو داره ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mehrab

    مهمان

    سلام خسته نباشی
    یه سوال من زیاد وارد نیستم استیم روی ویندوز کرکی هم میاد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mehrab

      پشتیبانی

      سلام بله

  • Avatar

    مجید

    مهمان

    لینک ها همه خراب است 32 گیگ نت دادم دانلود کردم میبینم لینک خرابه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    sadegh

    مهمان

    سلام جناب من خیلی وارد نیستم میخواستم بدونم برای اجرای efootbal2024 که از همین سایت دانلود کردم الان نسخه آفلاین نصب کنم یا آنلاین

    پاسخ دهید
    • Avatar

      نیک آیین ابن حجازی در پاسخ به sadegh

      مهمان

      داش باید آفلاین نصب کنی

  • Avatar

    سعید

    مهمان

    سلام کسی میدونه که fatal error استیم رو چطوری میشه حل کرد بافیلتر شکن هم کار نمیکنه حتی

    پاسخ دهید
    • Avatar

      سبحان در پاسخ به سعید

      مهمان

      واسه منم ارور میده

    • Avatar

      محمدرضا در پاسخ به سعید

      مهمان

      از DNS باید استفاده کنید، چون ما تحریم هستیم. میتونید از دی ان اس سایت شکن استفاده کنید.

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 47 دیدگاه