دانلود بازی Hitman برای کامپیوتر
دانلود بازی Hitman برای کامپیوتر پارسی گیم

دانلود بازی Hitman برای PC

پارسی گیم 21 آبان 1396 753 دیدگاه
268,988 بازدید

دانلود بازی Hitman برای کامپیوتر

همان‌طور که می‌دانید در چند سال اخیر شاهد گسترش محبوبیت بازی‌های سریالی در میان قشر گیمر ها بودیم، از همین رو شرکت اسکوئر انیکس با نسخه جدید سری Hitman، پا به عرصه عناوین اپیزودیک گذاشت؛ اما Square Enix توانست با ارائه این بازی آتش طرفداران مأمور 47 را برطرف و برای باری دیگر نام این سری را بر سر زبان‌ها بیندازد؟

داستان بازی، مانند دیگر عناوین زیرمجموعه سری بازی های هیتمن بر محوریت ترور افراد مختلف که عموماً هم در سازمان‌های متفاوت دارای رتبه‌های بالا هستند می‌چرخد. بازی با مأموریت ترور دو تن از بالا رتبه‌ترین افراد سازمان ICE (سازمانی که مأمور 47 در آن کار می‌کند)، یعنی ویکتور نوویکو و دالیا مارگولیس آغاز می‌شود. با توجه به سوابق موجود در بازی با دو تن از خطرناک‌ترین افراد جهان روبه‌رو هستیم، بنابراین باید تمام تلاشتان را در عملی کردن ریزبه‌ریز نقشه به کار بگیرید.

خوشبختانه در این نسخه، گیم پلی از حالت خطی خود که در نسخه‌های پیشین شاهدش بودیم درآمدهاست و شاهد آزادی عمل بسیار گسترده در آن بودیم، به‌طوری‌که طبق گفته‌های توسعه‌دهنده بازی هر مرحله می‌تواند به بیست روش ممکن گذرانده شود. سلاح‌های موجود در بازی نیز از تنوع بسیار بالایی برخوردارند، از کپسول‌های گاز گرفته تا آمپول‌های مختلف و کشنده‌ترین تفنگ‌ها همه و همه در اختیار شما هستند تا به روش خود دشمنانتان را از پیش رو بردارید، همچنین مانند نسخه‌های قبلی می‌توانید با پوشیدن لباس‌های مختلف در روند پیش روی بازی، خود را از دید دشمنانتان مخفی کرده و به راحتی هر چه تمام تر بازی را ادامه دهید. هوش مصنوعی در این بازی به قدی پیشرفته و دقیق کارشده است که گاها حتی با سطح دشواری کم نیز چالش‌های بزرگی برای گیمر ایجاد می‌شود. از طرفی دیگر مراحل متنوعی نیز در بازی وجود دارند و کم‌تر زمانی یافت می‌شود که گیمر از بازی احساس خستگی کند.

گرافیک بازی به لطف نسخه بهینه‌شده موتور Glacier 2 به زیباترین شکل ممکن کارشده است، نرخ فریم ریت بازی در اکثر مقاطع بازی یکسان است. طراحی جزئیات گرافیکی بازی چون نورپردازی و سایه زنی به بهترین شکل ممکن کار شده است و نمی‌توان اشکال خاصی از آن گرفت. از طرفی دیگر طراحی‌های هنری نیز در بازی به زیبایی کارشده‌اند. همه این‌ها، موجب شدند تا با یکی از عناوین نسل جاری درزمینهٔ گرافیک روبه‌رو باشیم.

یکی از نقاط قوت بازی صداگذاری فوق‌العاده‌اش است. اسکوئر انیکس حتی در این بخش نیز ایده‌های جدیدی را عملی کرده است که در قبل کمتر دیده‌شده بود. زمانی که کاراکترهای مختلف بازی در میان‌پرده‌ها یا مقاطع مختلف بازی به صحبت کردن می‌پردازند، لازم است برای شنیدن درست صدایشان دوربین را به‌طرف آن‌ها بگیرید. این موضوع بااینکه تأثیر آن‌چنانی‌ای بر روند بازی ندارد، اما جذابیت آن را چند برابر کرده است. از طرفی دیگر صداپیشه‌ها نیز به‌خوبی از پس وظیفه‌شان برآمده‌اند. دیوید بتسون صداپیشگی مأمور 47 را بر عهده داشت که در پی این شاهد هیچ‌گونه نقصی در ادای کلمات او نبودیم. قطعات موسیقی بازی نیز تماماً متناسب با شرایط مراحل و با وسواس بسیار توسعه‌دهندگان انتخاب‌شده‌اند تا به بهترین شکل ممکن حس هیجان را به گیمر منتقل کنند.

Hitman Game of the Year

آخرین اثر اسکوئر انیکس، توانست تا حد بسیاری انتظاراتمان را از بر آورده کند. خوشبختانه Hitman 2016 با توجه به اپیزودیک بودنش مشکلات زیادی در خود نداشت، امیدواریم در قسمت پیش رو همین مشکلات کم هم مورد توجه عوامل استدیو IO Interactive قرار بگیرند. اگر از طرفداران سری هیتمن هستید، مطمئناً تجربه این بازی تجربه خارق‌العاده‌ای را برایتان رقم خواهد زد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: OS 64-bit Windows 7
Processor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 / Radeon HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 50 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: OS 64-bit Windows 7 / 64-bit Windows 8 (8.1) or Windows 10
Processor: Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz / AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 770 / AMD GPU Radeon R9 290
DirectX: Version 11
Storage: 50 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 67.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 51 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

محتواهای موجود در این نسخه:

Hitman ™: Episode 1 – Paris
Hitman ™: Episode 2 – Sapienza
Hitman ™: Episode 3 – Marrakesh
Hitman ™: Episode 4 – Bangkok
Hitman ™: Episode 5 – Colorado
Hitman ™: Episode 6 – Hokkaido
Hitman ™: Summer Bonus Episode
Hitman ™: Requiem Legacy Suit
Hitman ™: Silenced ICA-19 Chrome Pistol
Hitman ™: White Rubber Duck Explosive

مراحل نصب بازی:

1- پس از دانلود فایل ها، تمامی فایل ها را اکسترکت کنید.
2- ابزارکاربردی را از اینجا دانلود کنید.
3- فایل innounp.exe اکسترکت کرده و در دسکتاپ خود قرار دهید.
4- CMD را با استفاده از adminstrator اجرا کنید.
5- مسیری که بازی را نصب با استفاده از دستور زیر وارد کنید :
innounp.exe -x PATH/setup.exe

نمونه: برای مثال بازی در درایو D قرار دارد:
innounp.exe -x D:/setup.exe

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Hitman در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Hitman نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
حجم بازی Hitman برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی Hitman برای کامپیوتر 67 گیگابایت است. البته نسخه های فشرده BlackBox بازی Hitman هم در سایت پارسی گیم قرار گرفته است.

۲
آیا سیستم من بازی Hitman را اجرا می کند ؟

برای اجرای بازی Hitman شما نیاز به ویندوز 7، 8.1 یا 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده Intel CPU Core i5-2500K یا AMD CPU Phenom II X4 940 و کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 یا Radeon HD 7870 دارید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Hitman را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Hitman در چه جهانی روایت می شود ؟

داستان بازی، مانند دیگر عناوین زیرمجموعه سری بازی های هیتمن بر محوریت ترور افراد مختلف که عموماً هم در سازمان‌های متفاوت دارای رتبه‌های بالا هستند می‌چرخد. بازی با مأموریت ترور دو تن از بالا رتبه‌ترین افراد سازمان ICE (سازمانی که مأمور 47 در آن کار می‌کند)، یعنی ویکتور نوویکو و دالیا مارگولیس آغاز می‌شود. با توجه به سوابق موجود در بازی با دو تن از خطرناک‌ترین افراد جهان روبه‌رو هستیم، بنابراین باید تمام تلاشتان را در عملی کردن ریزبه‌ریز نقشه به کار بگیرید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 753 دیدگاه
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    سلام من فایل exe ک گفته بودین قبل از استرکت رو دستکاپ بریزید را حواسم نبود نریختن و هنگامی ک استرکت کردم بازی نصب شد ولی بازی لگ داره آیا بخاطر اونه؟
    آخه قبلآ هم این بازی را داشتم اما لگ نداشت

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ممد یک دست

    مهمان

    نسخه بلک باکس چیزی حذف شده ازش ؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 753 دیدگاه