دانلود انیمیشن پرندگان خشمگین - The Angry Birds Movie 2016
پارسی گیم

دانلود انیمیشن پرندگان خشمگین – The Angry Birds Movie 2016

پارسی گیم 15 اسفند 1395 بدون دیدگاه
4,238 بازدید

شاید از آن دسته افرادی باشید که آشنائیت خاصی با دنیای بازی های ویدئویی ندارند، اما امکان ندارد نام سری بازی های محبوب Angry Birds به گوشتان نخورده باشد. این سری بازی توانست در مدت زمانی بسیار کوتاه تبدیل به یکی از محبوب ترین عناوین تاریخ بشود، تا اینکه نهایتا پس از موفقیت های خارق العاده این سری؛ انیمیشن جدیدی با اقتباس از آن ساخته شد. این انیمشن نیز توانست با موفقیت های بسیاری رو به رو شود تا جایی که آن را در لیست نامزد های اسکار نیز دیدیم!. در ادامه همراه ما باشید.

داستان انیمیشن کار خود را با کرکتر محبوب خوب یعنی رد (Red) آغاز می‌کند. او به دلیل خرابی هایی که در یک جشن تولد به بار آورده مجبور به شرکت در کلاس های کنترل خشم و رفتار شده است. در این انیمیشن نیز تمامی کرکتر ها به مانند بازی، از قابلیت های اصلی خود بهره می‌برند. برای مثال چاک (پرنده زرد رنگ) همچون بازی اصلی، قابلیت حرکت با سرعت بسیار بالا را دارا است. اما هسته اصلی داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که خوک های شیطانی قصه ما برای باری دیگر دست به برنامه ریزی برای ورود به جزیره پرندگان صلح طلب و نهایتا دزدیدن تخم های پرندگان می‌زنند. در این بین تنها کسی که نسبت به خوک های شرور شکاک می‌شود رد است، اما به دلیل کار های نه چندان جالب‌اش هیچ یک از حرف هایش در میان پرندگان دیگر خریدار ندارند. از همین رو او برای یاری گرفتن از پرنده افسانه ای جزیره، یعنی عقاب قدرتمند وارد یک ماجراجویی هیجان‌ انگیز می‌شود.

یکی از نقاط قوت انیمیشن صداگذاری اش است، سازندگان انیمیشن توانسته اند با بهره گیری از افرادی چون جیسون سودیکیس (Jason Sudeikis) به عنوان رد، بیل هدر (Bill Hader) در نقش لئونارد، جاش گد (Josh Gad) در نقش چاک و پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) در نقش عقاب قدرتمند، در بخش صداگذاری‌ شخصیت‌ها تا حد زیادی موفق باشد.

از سویی دیگر تصویر سازی ها نیز در انیمیشن به خوبی هرچه تمام تر صورت گرفته است و تمامی طراحی ها و عناصر گرافیکی مرتبط با این بخش دقیقا مطابق با اتمسفر بازی و آن چیزی که باید صورت گرفته اند.

در نهایت باید گفت انیمیشن انگری بردز 2016 توانست تا حدود بسیاری انتظاراتمان را از یک انیمیشن اقتباسی دنیای بازی های ویدئویی بر آورده کند. مطمئنا اگر از طرفداران سری بازی های پرندگان خشمگین هستید این انیمیشن می‌تواند اوقات خوشی را برایتان رغم بزند.

در ادامه برای دانلود انیمیشن “پرندگان خشمگین” با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

پس از دانلود فایل ها، به وسیله نرم افزار های ، پخش فایل های صوتی و تصویری قادر به بازکردن و مشاهده فایل های تصویری هستید. توصیه ما به شما نرم افزار KMPlayer یا Media Player Classic می باشد.

برای تعویض صدای دوبله به صدای اصلی و برعکس در نرم افزار های فوق به صورت زیر عمل کنید.

KMPlayer : CTRL +X
VLC Media Player : Right Click -> Audio Track

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.