Gangstar New Orleans OpenWorld
پارسی گیم

دانلود بازی Gangstar New Orleans OpenWorld برای اندروید

پارسی گیم 21 اسفند 1402 بدون دیدگاه
8,051 بازدید

دانلود بازی Gangstar New Orleans OpenWorld برای اندروید

اگر یک استودیوی بازی سازی وجود داشته باشد که به آن لقب پادشاه سبک‌های مختلف را بدهیم، بدون شک کاندید اصلی Gameloft است. این کمپانی برای سال‌ها است که در حال ارائه بازی‌های بسیار باکیفیت و اورجینال بر روی تلفن‌های هوشمند بوده و یکی از جدیدترین شاهکارهایشان نیز عنوانی جهان آزاد و بسیار عظیم به نام Gangstar New Orleans است.

هیجان و خشونت بی پایان

اگر بخواهیم با یک جمله بازی Gangstar New Orleans برایتان وصف کنیم، بهترین تلاش چیزی شبیه به GTA بر روی موبایل است. بله درست شنیدید. این بازی موفق شده تا حس و حال یک بازی جهان آزاد اکشن و ماجراجویی را دقیقاً شبیه به چیزی که فرنچایز GTA پیاده سازی کرده، درون خود به وجود بیاورد و یکی از بهترین بازی ای موبایلی چند سال اخیر خلق کند.

یک پادشاهی موبایلی

درست همانند GTA، بازی Gangstar New Orleans نیز دنیایی بزرگ را در اختیار شما قرار می‌دهد که هر جا می‌خواهید بروید و هر کاری که دوست دارید انجام دهید. هیچ محدودیتی برای انجام فعالیت در این بازی وجود ندارد؛ با این حال مأموریت‌های متنوعی در بازی قرار گرفته که می‌توانند شما را برای ساعت‌ها درگیر وقایع هیجان‌انگیز و فراموش نشدنی خود بکنند.

زیباتر از دیگر عناوین

بازی Gangstar New Orleans از محیطی عظیم و نقشه‌ای خیره کننده بهره‌مند است. همچنین گرافیک زیبای بازی بر روی صفحه نمایش موبایل باورنکردنی به نظر می‌رسد. اسلحه‌های خود را آماده کرده، سوار ماشین اسپورت محبوبتان شوید و به سراغ کنترل خیابان‌ها بروید. بازی Gangstar New Orleans عنوانی مناسب برای عاشقان اکشن و دیوانه بازی است.

ویژگی‌های بازی Gangstar New Orleans

  1. جستجوی آزادانه در شهر
  2. مأموریت‌های متنوع و جذاب
  3. گرافیک خیره کننده و مدرن
  4. تنوع بالای اسلحه‌های جنگی
  5. نقشه‌ای بزرگ و گسترده
  6. ده‌ها ساعت سرگرمی اعتیادآور

بازی Gangstar New Orleans عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی است. هسته اصلی گیم پلی این بازی الهامات زیادی از سری GTA گرفته که می‌توان این موضوع را در طراحی مراحل و دنیای بزرگش به خوبی مشاهده کرد. پس اگر از طرف‌داران آن عناوین هستید، Gangstar New Orleans نیز می‌تواند شما را راضی نگه دارد.

بازی Gangstar New Orleans هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های GTA Liberty City Stories و Grand Theft Auto III را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gangstar New Orleans برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Gangstar New Orleans OpenWorld
Gangstar New Orleans OpenWorld
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Gameloft
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 880 مگابایت
  • نسخه : v2.1.7a
  • رده سنی : 12 به بالا
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 880 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.4 از میانگین رای 10 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

آموزش نصب و اجرای بازی :

فایل apk را دانلود و نصب نمایید.فایل دیتا را دریافت و از حالت فشرده خارج نمایید پوشه به دست آمده را درمسیر Android/obb قرار دهید.

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.0 و بالاتر

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.