پارسی گیم

دانلود بازی Doom برای PS4

پارسی گیم 13 اسفند 1395 7 دیدگاه
7,525 بازدید

دانلود بازی Doom برای پلی استیشن 4

بازی Doom را به یاد دارید؟ این بازی یکی از اولین شوتر های اول‌شخصی بود که به صنعت گیم پا گذاشت. و همه را گرفتار دنیای جهنمی خود کرد. از نوجوانان تا جوانان همه در گرفتار این بازی شده بودند. گیم پلی سریع، شوتینگ لذت‌بخش و خشونت بی‌حدواندازه که تنها لذت و هیجان بازی را بیشتر می‌کرد. شما در نقش یک سرباز همه‌فن‌حریف در برابر شیاطین و هیولاهای خون‌خوار، قرار دارید.حال استدیو id Software تصمیم بر آن گرفته که پس از 11 سال به کمک تکنولوژی جدید این بازی زیبا را بازسازی کند و همان حس قدیمی را به طرفداران کهنه‌کار و سرسخت این عنوان هدیه دهد.

شما در نقش یک سرباز در کره‌ی مریخ قرار دارید اما داستان بازی آن‌چنان اهمیتی نخواهد داشت، چراکه از زمان ورود به بازی، تا آخر بازی شما فقط به فکر از بین بردن شیاطین و هیولاهای بازی خواهید بود. البته به این معنی نیست که بازی داستانی ندارد، اما گیم پلی سریع و خشونت‌آمیز بازی، شما را آن‌چنان درگیر خود می‌کند که به بازیکن فرصت فکر کردن به داستان را نمی‌دهد! بازی DOOM به اصلیت خود بازگشته است و طرفداران و منتقدین نیز بسیار از این موضوع راضی و خوشحال هستند.

همان‌طور که اشاره شد گیم پلی بازی به ریشه های خود بازگشته است. در بازی همیشه یک‌روند یکنواخت را در گیم پلی تجربه خواهید کرد، اما این سادگی در گیم پلی بسیار لذت‌بخش است و شما را معتاد به خود می‌کند. قطعه‌قطعه کردن هیولاها و شیاطین در این نسخه از هر چیزی هیجان‌انگیزتر و لذت‌بخش‌تر است و تنوع سلاح‌ها و دشمنان بسیار بالاست و طراحی آن‌ها نیز بسیار باکیفیت و پر از جزئیات هستند.

برخلاف دیگر بازی‌های شوتر اول‌شخص، شما در این بازی شاهد هیچ نوع سیستم خشاب عوض کردن یا Reload نیستید و تنها سلاحی که شما را وادار به تعویض خشاب می‌کند، Super Shotgun است، به‌جز سوپر شاتگان، شما با تمامی سلاح‌ها می‌توانید دشمنان را بدون وقفه سلاخی کنید. همچنین پس از شلیک پی‌درپی به یکی از دشمنان، شما قادر به Glory Kill خواهید بود. به این معنی که اهریمن بیچاره را با خشونت و بسیار بی‌رحمانه از صحنه‌ی روزگار حذف کنید. این بخش از بازی برای گیمر ها یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های بازی است. بازی دارای درجه سختی‌های متفاوتی است و در درجه‌ی آخر شما را بسیار به چالش می‌کشد. به گفته‌ی استدیو سازنده، حتی خود تسترهای حرفه‌ای بازی نیز قادر به اتمام بازی در این بخش نبوده‌اند. در کل گیم پلی بازی بهترین قسمت Doom است که بسیار خشونت‌آمیز ، روان و هیجان‌انگیز است.

گرافیک بازی بدون شک یکی از بهترین‌هاست و حس یک بازی نسل هشتمی را به مخاطبان ارائه می‌دهد. تنظیمات بازی برای نسخه کامپیوترهای شخصی، بسیار زیاد است. بازی با موتور گرافیکی بسیار قدرتمند Id Tech 6 ساخته‌شده که با استفاده از آن بافت‌های بازی کیفیت قابل قبولی را به مخاطب ارائه داده اند. اما مدت‌زمان لود شدن طولانی آن‌ها روی نسخه کنسولی عذاب‌آور است. بااین‌حال گرافیک درزمینهٔ های دیگر نظیر افکت‌ها و نورپردازی بسیار خوب عمل کرده است.

در آخر باید به استدیو Id Software تبریک گفت، چرا که دیگر بازی‌های ریبوت (Reboot) آن‌چنان جالبی در صنعت گیم نمی‌بینیم، اما این استدیو با تلاش بی‌وقفه عنوان فوق‌العاده‌ای را برای گیمر ها و طرفداران کهنه‌کار خود به ارمغان آورده است.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 46.1 گیگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    dani

    مهمان

    سلام چرا کد دیتا با کد آپدیت برای ریجن 1 فرق دارن؟!!

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به dani

      دبیر محتوا

      سلام
      اصلاح شد
      با تشکر از شما

  • Avatar

    Arshia

    مهمان

    سلام و خسته نباشید. من دوتا سوال داشتم از خدمتتون، یکی اینکه از کجا باید ریجن دستگاه رو فهمید، من دستگاهم رو از ایران نگرفتم و از کانادا گرفتم. دوم اینکه اگر باید بازی رو بخری هدف از دانلود این پارت ها چیه چون وقتی می خری خود فروشگاه سونی همه چیو میده؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سینا

    مهمان

    سلام.من دیسک بازی رو دارم.چطور میتونم آپدیت بازی رو انتقال بدم از کامپیوتر به ps4..?

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سینا

      نویسنده

      سلام
      به بخش آموزش انتقال دیتا مراجعه کنید.

  • Avatar

    ميلاد

    مهمان

    سلام چطور ميشه اكانت تركيبي يا هكي پيدا كرد واستفاده كرد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ميلاد

      نویسنده

      سلام میلاد عزیز
      روش خاصی نداره در این مورد از دوستان اکانت فروش سوال کنید.