دانلود بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain برای پلی استیشن 4
دانلود بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain برای پلی استیشن 4 پارسی گیم

دانلود بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain برای PS4

پارسی گیم 12 اسفند 1395 8 دیدگاه
11,634 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain برای پلی استیشن 4

در سال 1987 بود که اولین نسخه از سری بازی‌های محبوب Metal Gear Solid منتشر شد، در آن زمان هیچ کس حتی فکرش را هم نمی‌کرد که روزی این عنوان تبدیل به یکی از پر آوازه‌ترین بازی‌های ویدئویی شود. داستان درگیر کننده و غنی این سری، سبب شده تا به امروز شاهد انتشار نسخه‌های مختلفی از این سری باشیم، و اگر نگوییم هر یک از نسخه‌های بازی یکی از دیگری بهترند واقعاً اجحاف بزرگی در حق کارگردان بزرگ دنیای بازی‌های ویدئویی، یعنی هیدئو کوجیما کرده‌ایم. اما حالا، پس از گذشت حدود سی سال از انتشار نسخه اول سری بازی‌های متال گیر، به نظر می‌رسد کوجیما قصد به انتها رساندن آن را دارد. نسخه پنجم متال گیر آخرین نسخه از این سری بازی‌ها است و دیگر شاهد نسخه‌ای دیگر از این سری بازی‌ها نخواهیم بود. اما جای ناراحتی بسیاری وجود ندارد، زیرا کوجیما این سری را در اوج رها کرد، فانتوم پین شاهکار جدید استدیو کوجیما پروداکشنز است که تمام انتظاراتمان را از یک بازی فوق‌العاده بر آورده کرد.

همان طور که در قبل گفتیم دنیای متال گیر بسیار گسترده است و تا قبل از این برای انجام هر نسخه از آن نیاز به دانستن جزئیات داستانی و نیز شناخت شخصیت‌های بازی بود. اما در این نسخه شاهد روندی متفاوت از قبل بودیم، در این بازی تقریباً هر فردی می‌تواند سر از داستان بازی در بیاورد و به جلو بردن روند آن بپردازد.

داستان بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain به نوعی قسمت روایت نشده‌ای از زندگی اسنیک را ارائه می‌دهد، چگونگی تبدیل یک قهرمان دلسوز به یک قاتل بی رحم. شاید این موضوع در نگاه اول برایتان بسیار کلیشه‌ای و بدون هیچ گونه جذابیتی به نظر برسد، اما از دیدگاه کوجیما هسته اصلی داستان سرایی بازی نوع روایتش است و این موضوع گاها می‌تواند از خود داستان بازی نیز مهم‌تر واقع شود. این موضوع می‌تواند برایتان هیجان انگیز تر شود وقتی متوجه شوید شخصیت مورد نظرمان بیگ بأس است!. این بازی چگونگی تکامل اخلاقی بیگ بأس از یک قهرمان دلسوز به یک قاتل بی رحم و جنایت کار را روایت می‌کند.

گرافیک بازی مطمئناً جزء یکی از برترین‌های چند وقت اخیر قرار می‌گیرد، طراحی عناصر مختلف بازی به قدری خوب کار شده‌اند که به شخصه گاهی مواقع دست از جلو بردن روند بازی بر می‌داشتم و محو طراحی‌های خیره کننده بازی می‌شدم. تنها کافی است به تعامل باد و گیاهان یا جزئیات طراحی چهره کاراکتر ها نگاه کنید تا متوجه حرف‌هایم بشوید. گستردگی محیطی نیز در بازی به بزرگی هرچه تمام‌تر کار شده است و در کنار یک گیم پلی جهان باز می‌تواند تمام انتظاراتتان را از یک بازی فوق‌العاده جلب کند. یکی دیگر از ویژگی‌های بازی پیدا بودن زخم هایی است که در طول نبردهایتان در روند بازی بر روی بدن بیگ بأس می‌مانند.

با ثروتی که بیگ بأس در بازی دارد، می‌توانید از هر نوع سلاح سرد و گرمی استفاده کنید. هرچند که عناصر مخفی کاری چون دزدکی راه رفتن، بیهوش کردن و… هنوز هم محوریت اصلی گیم پلی بازی محصوب می‌شوند. بازی در این نسخه با یک تغییر 180 درجه‌ای در گیم پلی روبرو بود، جهان باز شدن!. در بازی آزادید به هرجایی بروید و هرگونه که دلتان خواست به اتمام مأموریت ها بپردازید. همچنین شما می‌توانید افرادی را اسیر کنید، و با تخریب روانی آن هارا تبدیل به سربازهای وفادارتان کنید!. یکی دیگر از از وظایف مهمی که در اختیار دارید، مدیریت صحیح به یس هاست. شما باید معادن، افراد، پول و… خود را به صورت درست بین به یس هایی چون سایبری، اینتل و… تقسیم کنید، همچنین تهیه صلاح‌های دفاعی برای هر یک عمری مهم به شمار می‌رود زیرا در زمان حمله دشمن تنها همین به یس ها برای پناه گرفتن برایتان می‌مانند!.

یکی از نقاط قوت بازی موسیقی و صدا گذری‌اش است، تمام موسیقی‌ها با وسواس بسیار Kojima Productions انتخاب شده‌اند، صدا پیشه‌ها نیز به خوبی هرچه تمام‌تر از عهده وظیفه‌شان بر آمده‌اند. مطمئناً آخرین نسخه متال گیر سالید جز بهترین‌های آن نیز است، کوجیما تمام سعی خود را کرد تا در اوج این مجموعه را به اتمام برساند که اتفاقاً هم بود.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 26.4 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    Sasan

    مهمان

    سلام این بازیهارو چجوری روی ps4 باید استفاده کرد
    ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Sasan

      پشتیبانی

      سلام
      این دیتای اورجینال بازی است و باید بازی را خریداری کنید

  • Avatar

    Abdullah

    مهمان

    ُلام خسته نباشید
    تفاوت دیتای اورجینال و غیر اورجینال چی هست و چظور باعث بن شدن میشه و از کجا بفهمیم اورجینالن یا نه ؟
    دوم اینکه این کدی که دادید رو چجوری چک کنیم با کد بازی یکی هست ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Abdullah

      پشتیبانی

      امکان اجرای رایگان بازی با دیتای اورجینال وجود ندارد
      برای اجرای رایگان باید کنسول هک نشده و بازی های هکی را دانلود کنید

  • Avatar

    ashkan

    مهمان

    سلام اکانت psn من UK هستش دیتای کدوم ریجن رو باید دانلود کنم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ashkan

      پشتیبانی

      سلام
      ریجن 2

  • Avatar

    hamed

    مهمان

    آپدیت ها را کی قرار می دهید؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسی گیم در پاسخ به hamed

      مهمان

      سلام
      نسخه ی بازی پلانتینیوم هست و آپدتی نداره