علاقه‌مندان برای شرکت در اختتامیه جشنواره گیم تهران ثبت‌نام کنند
نوید قادری

علاقه‌مندان برای شرکت در اختتامیه جشنواره گیم تهران ثبت‌نام کنند

نوید قادری 8 اسفند 1395 بدون دیدگاه
1,930 بازدید

به گزارش پارسی گیم به نقل از بنیاد ملی بازی های رایانه ای، تنها دو هفته دیگر تا آیین اختتامیه ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران باقی مانده است. علاقه‌مندان به بازی‌سازی و بازی‌های ایرانی برای نخستین بار می‌توانند جهت شرکت در جشن بزرگ بازی‌سازان ایرانی ثبت‌نام کنند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، همانند سال‌های گذشته، از تیم‌ها و افرادی که برای جشنواره اثر ارسال کرده‌اند مستقیما جهت حضور در آیین اختتامیه دعوت بعمل می‌آید و این عزیزان نیازی به ثبت‌نام ندارند.

بازی‌سازانی که اثری در جشنواره ندارند یا علاقه‌مندان به بازی و بازی‌سازی می‌توانند به صورت الکترونیکی برای حضور در آیین اختتامیه ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران ثبت‌نام کنند.

همراه داشتن بلیت ایوند جهت ورود به مراسم، الزامی است.

به‌دلیل مشکلات و ضعف‌های روش دعوت سنتی، الکترونیکی شدن شرکت در آیین اختتامیه به برگزاری و مدیریت بهتر مراسم کمک شایانی می‌کند.

لازم به ذکر است ثبت‌نام رایگان بوده و تعداد بلیت‌ها نیز محدود است. تمامی علاقه‌مندان، فعالین صنعت و بازی‌سازانی که اثری در جشنواره ندارند؛ برای حضور در آیین اختتامیه می‌توانند با مراجعه به صفحه https://evand.com/events/6thtgf، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

آیین اختتامیه ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، 21 اسفند ماه در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.