Alien Creeps TD
پارسی گیم

دانلود بازی Alien Creeps TD برای اندروید

پارسی گیم 5 اسفند 1395 بدون دیدگاه
2,573 بازدید

دانلود بازی Alien Creeps TD برای اندروید

فضایی‌ها بار دیگر به زمین حمله کرده و قصد تسخیر آن را دارند. شما همراه با گروهی از بهترین‌ها و تجهیزات مناسبی که بتوان در جلوی آن‌ها ایستادگی کرد برای مقابله آماده خواهید شد. دقت را بالا ببرید و هر ساختمان را در جای مناسب بسازید. تجهیزات نظامی را در بهترین مکان موجود قرار دهید تا بتوانید بالاترین بهره را از آن‌ها دریافت کنید. همه چیز آماده است پس بازی را آغاز کنید. این تعاریف قسمتی از گیم پلی بازی جذاب Alien Creeps TD است که به دست طراحان استدیوی بازی سازی Outplay Entertainment برای اسمارت فون های همراه ساخته و منتشر شده است. حال و هوای بازی اکشن و سبک آن استراتژیک تعریف شده است. بازی‌های دفاع از قلعه بسیاری ساخته و منتشر شده که این بازی را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها در بین آن‌ها دانست. به نظر استدیوی سازنده با هنر نمایی و استفاده از گیم پلی و داستانی جذاب توانسته مخاطبان را از میان هزاران بازی مشابه به سوی Alien Creeps TD بکشاند و آن‌ها جذب کند.

گرافیک بازی با استفاده از نورپردازی‌های فوق العاده و همچنین افکت‌های جذاب و بی نظیر توانسته چشم نواز و خیره کننده شود. با کوچک و بزرگ کردن مپ و یا منطقه جنگی می‌توانید همه چیز را به وضوح دیده و از ریزترین جزئیات که در صحنه‌ها به کار رفته است لذت ببرید. از آنجایی که بازی به صورت استراتژیک طراحی شده است پس شما از بالا بر همه چیز کنترل داشته و المان‌های مختلف را می‌توانید به راحتی و با یک انگشت در جای خود قرار داده و یا جابه‌جا کنید. در بخش منو نیز پیچیدگی آن‌چنانی وجود نداشته و همه چیز با دکمه‌ای خاص مشخص شده است. موسیقی متن بسیار زیبا که در هر مرحله دارای حال و هوای خاصی است در کنار صدای اصلی بازی که ترکیب جذابی از شلیک و صدای افراد است توانسته این بخش را به بهترین شکل ممکن تکمیل کرده و بازی را نیز جذاب‌تر سازد.

هر آنچه قبل از دانلود بازی Alien Creeps TD باید دانست

وظیفه شما در این بازی دفاع از شهر در برابر ده‌ها نژاد مختلف از فضایی‌هاست. ابزار این کار نیز مانند چند مدل ساختمان دفاعی، نیروهای پیاده، پشتیبانی هوایی و همچنین یک قهرمان ویژه که یک سر و گردن از بقیه بزرگ‌تر و البته جان‌سخت‌تر خواهد بود در دسترس شما قرار خواهد گرفت. همه چیز به شما و نوع چیدمان المان‌ها در مسیرهای پر پیچ و خم بر خواهد گشت به اینکه چگونه از مسلسل‌ها و یا موشک‌انداز، لیزر و برج تسلا استفاده کنید. با آغاز بازی فرمانده ای خبره تمام موارد و شکل کلی بازی را برای شما توضیح خواهد داد. قهرمان بازی در کنترل شما خواهد بود و هر کجا که نیاز داشته باشید نیروها را همراهی خواهد نمود. در مواردی که قصد دارید جمع عظیمی از نیروهای دشمن را از بین ببرید بهتر است از پشتیبانی هوایی استفاده کنید در این صورت از پایگاه اصلی هلیکوپتری فراخوانی شده و در منطقه مورد نظر بمب‌های خوشه‌ای را رها خواهد کرد که منجر به نابود سازی دشمن می‌شود.

از بابت ارتقاء خیالتان راحت باشد چرا که بازی سازان برای این مورد نیز موارد مختلفی را در نظر گرفته‌اند و فقط شما باید استراتژی مناسبی را برای ارتقاء موارد مختلف در پیش بگیرید. ارتقاهای اولیه حدود 5 یا 10 دقیقه طول خواهد کشید ولی در سطوح بالاتر، بهتر است این موارد را صف‌بندی کنید و چندساعتی منتظرشان بمانید. در مراحل بالاتر دشمنان جدید نیز شما را به دردسر خواهند انداخت پس باید حواستان جمع کنید. در بازی پرداخت درون برنامه‌ای نیز تعبیه شده است که می‌توانید با دادن پول ساختمان‌های جدید و مدرن‌تری را برای خود تهیه و استفاده نمایید.

ویژگی های کلیدی بازی Alien Creeps TD

  1. برج های دفاعی مختلف
  2. لوکیشن های متنوع برای دفاع
  3. تجهیزات جنگی مناسب
  4. سه حالت مختلف برای بازی
  5. امکان ارتقاء و بهبود برج های دفاعی
  6. گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  7. گرافیک منحصر به فرد و ویژه

بازی Alien Creeps TD هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Castle Clash و Summoners War را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Alien Creeps TD برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Alien Creeps TD
Alien Creeps TD
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Outplay Entertainment Ltd
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 95 مگابایت
  • نسخه : 2.31.2
  • رده سنی: 12+
  • سبک: استراتژیک
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 96 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید اما باز ننمایید
  2. بازی را اجرا و لذت ببرید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.