Lords of the Fallen
پارسی گیم

دانلود بازی Lords of the Fallen برای اندروید

پارسی گیم 7 اسفند 1395 بدون دیدگاه
3,794 بازدید

دانلود بازی Lords of the Fallen برای اندروید

Lords of the Fallen بازی جدید و جذاب در سبک اکشن می‌باشد که به تازگی توسط استدیوی بازی سازی CI Games برای اسمارت فون های همراه طراحی و منتشر شده است. این بازی دارای نسخه PC نیز بوده که در سال 2014 و توسط دو استدیوی سی‌آی گیمز و دِک 13 ساخته و منتشر شده است. بازی‌های سبک اکشن دارای حال و هوای خشنی هستند که در آن‌ها باید به نبردهای مختلف و در مکان‌های منحصربه‌فرد پرداخت. طرفداران این سبک بسیار بوده چرا که این نوع بازی‌های می‌توانند هیجان را بالا برده و آدرنالین بسیاری ترشح کنند. سختی نیز در آن‌ها تا حدودی جذابیتی خاص دارد که شما را آزار نمی‌دهد. Lords of the Fallen دارای گیم پلی جذابی است که می‌تواند برای مدتی با شما همراه شده و سرگرمتان کند. گرافیک مناسب در کنار صداگذاری جذاب توانسته خروجی خوبی از این بازی حاصل نماید. مراحل متعدد و چالش برانگیز در کنار دشمنان سرسخت شما را دچار مشکل خواهد کرد. پیروزی در این بازی به سادگی به دست نخواهد آمد و برای آن باید تلاش و دقت بسیار کرد.

هر آنچه از بازی Lords of the Fallen می دانیم

این بخش همراه با گرافیک و جلوه‌های بصری خوب توانسته چشمان را به خود خیره کرده و حس و حالی ویژه را به شما منتقل کند. تنوع در محیط‌های بازی بالا بوده و شما در لوکیشن های مختلفی به نبرد با دشمنان خواهید پرداخت. به ریزترین نکات نیز در این بازی توجه شده است تا خروجی به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. تنها مشکلی که در این بخش وجود دارد انیمشین هایی است که در حین بازی پخش می‌شوند. آن‌ها دارای گرافیک جذابی نبوده و انتظارات مارا برآورده نمی‌کنند البته از یک بازی موبایل نباید بیش از این نیز انتظار داشت.

سعی شده است تا این بخش به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شود تا کاربر بازی راحت و جذابی را تجربه نماید. در هنگام مبارزه همه چیز در دسترس شما خواهد بود جادوهای مختلف و کلیدهای اساسی که می‌توانند شما را پیروز نبرد سازند. در منو نیز موارد سختی وجود نخواهد داشت که شما را گیج کند و همه چیز به صورت ساده قرار گرفته است. بر روی بخش صداگذاری به خوبی کار شده است چرا که در صحنه‌های مختلف شما شاهد موسیقی‌های مخصوصی هستید که هیجان را در شما بالا خواهد بود و بازی را دلچسب تر می‌کند. در نبردها به خوبی می‌توانید صدای برخورد شمشیر یا سلاح‌ها به دشمنان را شنید و لذت ببرید.

هر مرحله در لوکیشنی مخصوص به خود استارت خواهد خورد جایی که پس از کشتن دشمنان سر سخت و شرور و با تمام خستگی باید به نبرد با بأس یا غول مرحله رفته و او را نیز از پا درآورید. سیستم یا کنترل مبارزات به صورت ساده‌ای طراحی شده است شما با کشیدن انگشتتان روی صفحه در جهت مختلف به دشمن ضربه وارد می‌کنید و با لمس کردن قسمت‌های راست یا چپ صفحه نیز می‌توانید از ضربات دشمن جاخالی دهید. سپری نیز در وسط صفحه تعبیه شده که می‌توانید با کمک آن با استفاده از سپر یا سلاحتان ضربه دشمن را دفع کنید. در مجموع سه کاراکتر بیشتر نخواهید داشت که می‌توانید یکی را از میان آن‌ها انتخاب و بازی را آغاز کنید. در پایان هر مرحله یک سری کوئست خاص در صفحه نمایان خواهد شد که با جمع آوری آن‌ها می‌توانید پول کسب کرده و ابزارهای بیشتری را خریداری نمایید. در آخر باید گفت از یک بازی که با قیمت 10 دلار و حجمی حدود 1 گیگابایت عرضه شده است انتظار بیشتری داشتیم اما به غیر از موارد منفی بقیه بازی به خوبی طراحی و رندر شده است.

ویژگی های کلیدی بازی Lords of the Fallen

  1. مراحل مختلف و جذاب
  2. سه کاراکتر برای انتخاب و بازی
  3. لوکیشن های مختلف برای نبرد
  4. دشمنان سرسخت و جسور
  5. استفاده از جادو در نبرد ها
  6. صداگذاری بی نظیر و شنیدنی
  7. گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  8. گرافیک خیره کننده و عالی

بازی Lords of the Fallen هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 نمره است.  اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Darkness Rises و Guns of Glory را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Lords of the Fallen برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید

تصاویری از محیط بازی :

Lords of the Fallen
Lords of the Fallen
  • قیمت: 9.99 دلار
  • سازنده: CI GAMES SA
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 1120 مگابایت
  • نسخه : 1.1.3
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 1.03 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.0.3 و بالاتر

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk و فایل زیپ دیتا اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید اما باز ننمایید
  2. فایل زیپ دیتا را از حالت فشرده خارج ساخته تا به پوشه com.cigames.lotfbof دسترسی داشته باشید. سپس همین پوشه را در مسیر Android/Obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا و لذت ببرید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.