دانلود بازی Grand Theft Auto IV برای کامپیوتر
دانلود بازی Grand Theft Auto IV برای کامپیوتر پارسی گیم

دانلود بازی GTA IV برای PC

پارسی گیم 1 اسفند 1399 2,484 دیدگاه
580,464 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Grand Theft Auto IV برای کامپیوتر

آپدیت های بازی GTA IV به پست اضافه شد

سری بازی‌های GTA یکی از وزنه‌های اصلی صنعت بازی‌های ویدیویی است و در این امر نمی‌توان شکی کرد. از شماره سوم بازی که محیط سه‌بعدی و زاویه دوربین سوم شخص به آن اضافه شد، سبک جهان‌باز با انقلاب بزرگی روبه‌رو گشت و استاندارد جدیدی برای آن تعیین شد. شاید تا به حال اسم رؤیای آمریکایی را شنیده باشید، این عبارت یعنی هر آدمی با هر پس‌زمینه و گذشته‌ای می‌تواند وارد آمریکا شده و به زندگی رؤیایی خودش برسد. در بازی GTA IV از استودیو Rockstar Games شما در قدم‌های Niko Bellic رؤیای آمریکایی خودتان را با ورود به شهر لیبرتی سیتی دنبال می‌کنید.

روایتی که با یک دروغ آغاز شد

داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی و در Liberty City به وقوع می‌پیوندد. شهری که شبیه‌سازی‌شده از شهر نیویورک آمریکاست. نقش اول این بازی توسط شخصی به نام Niko Bellic صورت می‌گیرد. او اهل اروپای شرقی است و در زادگاه خود مشغول انجام جرم و جنایت بوده که قاچاق انسان یکی از بزرگ‌ترین جرم‌های او محسوب می‌شود. او به‌یک‌باره تصمیم به ترک این کار می‌کند.

پس از این Niko ز طرف پسرعموی خود Roman ایمیل‌های متعدد دریافت می‌کند که به Liberty City بیاید زیرا اکنون او ادعا می‌کند که در این شهر به تمام رؤیاها و آرزوهای دوران جوانی رسیده و الان فردی ثروتمند و دارای قدرت است. اما پس از پذیرفتن این دعوت، Niko متوجه می‌شود که تمام این حرف‌ها دروغی بیش نبوده و Roman تنها صاحب یک شرکت تاکسیرانی جزئی است.

علاوه بر این ثروت Roman بسیار کم بوده و نه‌تنها زندگی خوب و راحتی نداشت، بلکه دارای قرض و گرفتاری‌های فراوانی نیز بود و گروه‌های مختلف تبهکاران Liberty City خصوصاً مافیای روسیه هم برای او مشکلات جانی و مالی زیادی به وجود آورده بودند و Roman از دست آن‌ها امنیت ندارد. Roman برای مقابله با تمام این مشکلات نیاز به یک پشتیبان داشت تا بتواند آن‌ها را رفع کند و با توجه به شناختی که از Niko و توانایی‌هایش داشت، او را بهترین پشتیبان و حامی خود می‌دانست و به همین جهت به Niko چنین دروغی را گفت تا او را به آنجا بکشاند.

واقع‌گرایانه‌ترین GTA بعد از San Andreas

بازی GTA IV را می‌توان یکی از واقع‌گرایانه‌ترین عناوین در سری دانست که بسیاری از ویژگی‌های گیم پلی آن با بازی GTA V برابری کرده و شما را متحیر می‌کند. فیزیک برای اولین بار در این سری به شکلی متفاوت پیاده‌سازی شده و برخورد شما با اجسام بسته به تکانه حرکتی و زاویه برخورد متفاوت خواهد بود. تخریب پذیری خودروها نیز به شکلی زیبا و واقع‌گرایانه طراحی شده و مثال‌های زیادی از آن را در همان ابتدای تجربه خود از بازی مشاهده خواهید کرد. از لحاظ گرافیکی شاید بازی اکنون در حد و اندازه نسل جدید نباشد اما جزییات بالا و دقت به آن‌ها، باعث شده تا این موضوع برای بازیکن کم‌رنگ‌تر باشد

نیویورک خیالی

شهر لیبرتی سیتی نسخه‌ای مجازی و خیالی از همان نیویورک است که در بازی GTA IV در آن گشت‌وگذار می‌کنید. تمامی مکان‌ها و جزییات مربوط به شهر به شکلی هوشمندانه و دقیق طراحی شده‌اند و با مکان‌های دنیای واقعی تفاوتی ندارند. این شهر وسیع، زنده و پویا بوده و مردم در آن به امورات روزمره خود مشغول هستند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سری GTA جهان‌باز بودن آن است که در اینجا هم شهری بزرگ و پویا را برای اکتشاف در دسترس دارید. بهتر است سری به مجسمه آزادی زده و قلب تپنده درون آن را هم کشف کنید!

دانلود بازی GTA IV

آزادی عمل بالا، روایت داستانی عمیق

شاید مشکلی که به سری GTA وارد بود، عدم وجود روایت‌های داستانی جذاب و مهیج است که در این بازی به‌خوبی این مشکل برطرف شده و داستان بازی شما را راضی خواهد کرد. تعامل Niko با پسرعمویش که دائم خرابکاری می‌کند، لحظات حساس و تراژدی، سبک و سیاق دیالوگ‌ها و… همگی به شکلی زیبا و استادانه طراحی شده‌اند تا برای اولین بار در سری GTA، داستانی عمیق و سرگرم‌کننده را تجربه کنید. در نسخه کامل بازی، 2  بسته الحاقی پرمحتوا نیز وجود دارد که هر کدام روایت شخصیت متفاوتی از Niko را برای شما آماده کرده‌اند و از عمق بالایی برخوردار هستند. بسیاری حتی داستان این دو بسته الحاقی را از خود بازی اصلی بیشتر می‌پسندند.

مانند تمامی بازی‌های سری GTA اینجا هم آزادی عمل حرف اول را میزند. شما می‌توانید به‌سادگی در شهر هرج‌ومرج ایجاد کرده و از آن لذت ببرید. شاید بخواهید مدتی راننده تاکسی باشید، به مغازه‌ها دستبرد بزنید، با پلیس درگیر شوید، ماشین‌های گران‌قیمت بدزدید و یا در مأموریت‌ها فرعی مختلف شرکت کنید که شما را با دنیای بازی بیشتر آشنا می‌کند. همه‌چیز برای تحقق رؤیای آمریکایی شما در بازی GTA IV فراهم است فقط باید کمی پشتکار داشته باشید و Niko را در این ماجراجویی بزرگ همراهی کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Watch Dogs Legion و GTA V را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی GTA IV با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Vista – Service Pack 1 / Windows XP – Service Pack 3
Processor: Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz
Memory: 1.5GB XP / 1.5GB Vista
Graphics: 256MB Nvidia 7900 / 256MB ATI X1900
DirectX Version: DirectX 9.0c Compliant Card
Hard Drive: 32GB of Hard Disc Space
Sound Card: 5.1 Channel Audio Card
Other Requirements: Initial activation requires internet connection; Online play requires log-in to Games For Windows – Live and Rockstar Games Social Club (13+ to register); software installations required including Adobe Flash, DirectX, Microsoft’s .NET Framework 3.0, Games For Windows – LIVE, and Internet Explorer.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Grand Theft Auto IV is an action-adventure video game developed by Rockstar North and published by Rockstar Games. It was released for the PlayStation 3 and Xbox 360 consoles on 29 April 2008, and for Microsoft Windows on 2 December 2008. It is the eleventh title in the Grand Theft Auto series, and the first main entry since 2004’s Grand Theft Auto: San Andreas. Set within the fictional Liberty City (based on New York City), the single-player story follows a war veteran, Niko Bellic, and his attempts to escape his past while under pressure from loan sharks and mob bosses. The open world design lets players freely roam Liberty City, consisting of three main islands.

The game is played from a third-person perspective and its world is navigated on-foot or by vehicle. Throughout the single-player mode, players play as Niko Bellic. An online multiplayer mode is included with the game, allowing up to 32 players to engage in both co-operative and competitive gameplay in a recreation of the single-player setting.[b] Two expansion packs were later released for the game, The Lost and Damned and The Ballad of Gay Tony, which both feature new plots that are interconnected with the main Grand Theft Auto IV storyline, and follow new protagonists.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 21.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.2 از میانگین رای 445 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی GTA V در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی GTA V نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی GTA V کرک شده است ؟

بله بازی GTA V توسط گروه RELOADED کرک شده و بدون مشکل روی کامپیوتر های مختلف قابل اجراست.

۲
حجم بازی جی تی ای وی برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی GTA V برای کامپیوتر 61 گیگابایت است که شما را بی نیاز از دانلود هر گونه آپدیت جدیدی می کند. البته نسخه های فشرده Corepacks و فیت گرل بازی GTA V هم در سایت پارسی گیم قرار گرفته است.

۳
آیا سیستم من بازی GTA V را اجرا می کند ؟

برای اجرای بازی GTA V شما نیاز به ویندوز 7، 8.1 یا 10 نسخه 64 بیت، حداقل 4 گیگابایت رم، پردازنده 4 هسته ای و کارت گرافیک NVIDIA 9800 GT 1GB دارید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی GTA V را بررسی کنید.

۴
داستان بازی GTA V در چه جهانی روایت می شود ؟

داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی و در Liberty City به وقوع می‌پیوندد. شهری که شبیه‌سازی‌شده از شهر نیویورک آمریکاست. نقش اول این بازی توسط شخصی به نام Niko Bellic صورت می‌گیرد. او اهل اروپای شرقی است و در زادگاه خود مشغول انجام جرم و جنایت بوده که قاچاق انسان یکی از بزرگ‌ترین جرم‌های او محسوب می‌شود. او به‌یک‌باره تصمیم به ترک این کار می‌کند. از طرف پسرعموی خود Roman ایمیل‌های متعدد دریافت می‌کند که به Liberty City بیاید او ادعا می‌کند که در این شهر به تمام رؤیاها و آرزوهای دوران جوانی رسیده و الان فردی ثروتمند و دارای قدرت است. Niko دعوت او را می‌پذیرد و به آنجا می‌رود و می‌فهمید که Roman یک راننده تاکسی ساده بیش نیست و در محله‌ی نسبتاً فقیرنشین Broker زندگی می‌کند. بله، Roman به او دروغ بزرگی گفته بود چراکه او نه‌تنها زندگی خوب و راحتی نداشت، بلکه دارای قرض و گرفتاری‌های فراوانی نیز بود و گروه‌های مختلف تبهکاران Liberty City خصوصاً مافیای روسیه هم برای او مشکلات جانی و مالی زیادی به وجود آورده بودند و Roman از دست آن‌ها امنیت نداشت.

۵
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2,484 دیدگاه
  • Avatar

    saeid

    مهمان

    لینک ها رو میشه دوباره بزارید ؟ به شدت نیاز دارم . یا اگه ممکنه برام لینک دانلود بفرستید ایمیلم . ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد مهدی

    مهمان

    سلام ایا این بازی برای ویندوز 10 با رم 4 کار میکنه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mahdi

    مهمان

    سلام. gta iv برای ps4 هم اومده؟؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      در پاسخ به Mahdi

      مهمان

      NO

  • Avatar

    sahand

    مهمان

    salam.link download baziro darin bara man befrestin

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پارسا

    مهمان

    سلام رو این سیستم میاره گرافیک GEFORE GT610 رام 4 سی پی یو G620 2.60 GSZ

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Hamed در پاسخ به پارسا

      مهمان

      آره دوست من:)

  • Avatar

    #gta iv

    مهمان

    سلام خسته نباشید .
    من بازی رو نصب کردم ولی موقع اجرا صفحه سیاه میاد بالا و همین طوری میمونه تا کامپیوتر رو ریستارت کنم . نسخه قبلی gta iv که فقط نیکو هستش رو اجرا میکنه
    سیستمم این هست رو این سیستم من میاره ؟ یا مشکل چیز دیگه ای ؟
    گرافیک Nvidia geforce 8400 se
    Cpu intel core2 quad q6600
    Ram 4g
    Windows 7 64 bit
    ممنون

    پاسخ دهید
    • Avatar

      حسین در پاسخ به #gta iv

      مهمان

      اره داش میاره از یه جا دیگه نصب کن میاد

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 2,484 دیدگاه