N.O.V.A. 3
پارسی گیم

دانلود بازی N.O.V.A. 3 برای اندروید

پارسی گیم 1 اسفند 1395 2 دیدگاه
4,669 بازدید

دانلود بازی N.O.V.A. 3 برای اندروید

N.O.V.A. 3 یکی دیگر از شاهکارهای طراحان استدیوی بازی سازی Gameloft است که توانسته جای گزین خوبی برای نسخه دوم این بازی باشد. سبک بازی به صورت اول شخص و اکشن طراحی شده و شما باید نقش فردی را بازی کنید که برای نجات زمین در مناطق مختلف به نبردهای سخت خواهد پرداخت. یکی از پیشرفت‌هایی که نسبت به نسخه دوم بازی می‌توان حس کرد گرافیک بازی است.

در ورژن سوم گرافیک به طور چشم گیری ارتقاء یافته تا چشمان را به خود خیره سازد. در بخش داستان باید گفت ادامه‌ای از نسخه دوم بازی را شاهد خواهیم بود که با حوادث و رویدادهای جدید بسیار خوب مچ و متصل شده است. شاید بازی‌های اول شخص زیادی وجود داشته باشد اما هیچ کدام گرافیک و جذابیت نسخه سوم N.O.V.A. را نخواهند داشت. استدیوی معروف Gameloft در چند سال اخیر تمام تلاش خود را کرده است تا با ارائه بازی‌های جذاب و هیجان انگیز خود را در کورس رقابت با دیگر استدیوهای بزرگ دنیا قرار دهد.

در نسخه سوم،صحنه‌ها و لوکیشن های بازی به کمک نورپردازی‌های عالی و مناسب جذاب و منحصر به فرد شده‌اند. شاید باید گفت N.O.V.A. 3 یکی از پر جزئیات ترین بازی‌های سبک خود است چرا که ممکن نیست شما در گوشه‌ای از بازی به دیوار یا سطحی بدون طرح و بی استفاده بر بخورید. افکت‌های جذاب و تماشایی بازی را بهتر از پیش کرده و چشمان را به خود خیره خواهد نمود. باید گفت که این بخش جای کار بیشتری دارد. کار با کنترلر های بازی تا حدودی سخت بوده و زمان زیادی را می‌طلبد تا شما به آن‌ها عادت کنید.

بعضی از دکمه‌ها در بخش‌های مختلف و همچنین در خود محیط بازی بسیار بزرگ بوده و جای مناسبی برای قرار دادن آن‌ها انتخاب نشده است. همین عوامل باعث می‌شود تا این بخش بسیار هم خوب نباشد.صدای تیر که در نبردهای رو در رو به سوی شما شلیک می‌شوند و یا در مخفیگاه به اطراف شما اصابت می‌کنند را می‌توانید شنیده و از آن‌ها لذت ببرید. صدای نفس‌نفس زدن، در هنگام دویدن نیز می‌تواند برای شما جالب باشد. موسیقی‌های پس زمینه که در هر موقعیتی خاص خواهند بود و تغییر خواهند کرد نیز می‌توانند بر هیجان شما افزوده و بازی را جذاب‌تر نمایند. در کل باید گفت مهندسان، این بخش را به خوبی سر و سامان داده‌اند.

مأموریت شما در این بازی از بین بردن دشمنانی است که قصد نابود سازی زمین را دارند. آن‌ها موجودات عجیبی هستند که به نظر از فضا آمده‌اند. مأموریت ها را در محیط‌های مختلفی انجام خواهید داد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. سلاح‌هایی که برای شکار دشمنان در دسترس شما قرار خواهند داد بسیار متنوع بوده و فقط باید برای باز کردن تعداد بیشتری از آن‌ها تلاش کنید. یکی از نکاتی که طراحان به آن دقت کمی کرده‌اند هوش مصنوعی بازی است. تیرهایی که دشمنان به سمت شما پرتاب می‌کنند به اطراف اصابت می‌کند و یکی از آن به شما نمی‌خورد که این مورد زیاد جالب نیست.

در کل باید گفت N.O.V.A. 3 یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توان برای مدت‌ها با آن سرگرم بود و گرافیک بالای آن لذت برد. در میان هم سبکان نیز این بازی به خوبی خودنمایی می‌کند و مانند ستاره در حال درخشیدن است.

ویژگی های کلیدی بازی N.O.V.A. 3

  1. مراحل مختلف و جذاب
  2. سلاح های ویژه و قدرتمند
  3. امکان بازی به صورت چند نفره
  4. مکان های متفاوت برای انجام ماموریت ها
  5. ماموریت های چالش برانگیز و هیجان انگیز
  6. گیم پلی و داتسان بسیار عالی
  7. گرافیک منحصر به فرد

بازی N.O.V.A. 3هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Modern Combat 5  و N.O.V.A. Legacy را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی N.O.V.A. 3 برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

N.O.V.A. 3
N.O.V.A. 3
  • قیمت: 6.99 دلار
  • سازنده: Gameloft
  • سبک : اکشن
  • نسخه : 1.0.7
  • سیستم عامل: اندروید
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 2.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

آموزش نصب و اجرای بازی :

  1. فایل apk را دانلود و نصب نمایید.
  2. دیتا بازی را دانلود و سپس از حالت فشرده خارج نمایید. پوشه به دست آمده را در مسیر Android/obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

راه حل رفع مشکل لایسنس : برای رفع ارور لایسنس در صورت مواجه شدن کافی است تا وارد پلی استور شده و بازی را سرچ و دانلود نمایید. پس از گذشت چند دقیقه دانلود را متوقف کنید چرا که با همان مقدار دانلود لایسنس بازی ساخته خواهد شد.

توجه : برای اجرای اولیه بازی ،شما باید به اینترنت متصل بوده و برنامه گذر از تحریم را نیز فعال نمایید.

نسخه اندروید مورد نیاز : 2.3 و بالاتر

توضیحات نسخه iOS :

این بازی بر روی سیستم عامل ای او اس 8.1 و بالاتر نصب و اجرا می شود.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    من دانلود کردن ارور لایسنس داد حتا با …شن هم ارور داد

    پاسخ دهید
    • مرتضی بحرینی

      مرتضی بحرینی در پاسخ به محمد

      دبیر محتوا

      سلام محمد عزیز
      برای رفع این مشکل در بخش راهنما و توضیحات مطلب جدیدی اضافه شده است چک کنید و اگر مشکلی بود با ما درمیان بگذارید.