پارسی گیم

دانلود بازی F1 2016 برای اندروید

پارسی گیم 2 اسفند 1395 بدون دیدگاه
4,064 بازدید

دانلود بازی F1 2016 برای اندروید

تاکنون شاید بازی های کمی در مورد ورزش جذاب و هیجان انگیز F1 یا فرمول 1 ساخته شده باشد که از نظر گرافیک و داستان بتوانند شما را راضی کنند. اگر طرفدار این سبک از بازی باشید می دانید که هر ساله استدیوی بازی سازی Codemasters Software Company نسخه‌های جدیدی از F1 را برای پلتفرم‌های مختلف ارائه می‌کند. حال این استدیو به فکر آن افتاده است تا طرفداران این مسابقات را با تولید نسخه‌ای برای اسمارت فون های اندرویدی خوش حال تر کند. F1 2016 حاصل تلاش افراد مختلف این استدیو است که برای گوشی‌های همراه طراحی و منتشر شده است. گرافیک جذاب و خوش فرم توانسته صحنه‌های باشکوه و جذابی را برای ما به ارمغان آورد. صداگذاری جذاب در کنار موسیقی‌های هیجان انگیز بازی را کامل‌تر کرده‌اند. وارد رقابت شوید و یکی از تیم‌ها و یا تیم محبوب خود را انتخاب کنید. تمرینات اولیه را پشت سر گذاشته و وارد رقابت‌های نفس گیر و پر سرعت F1 شوید.

+ گرافیک بازی :

طراحان زمان زیادی را برای ایجاد بهترین افکت‌ها و همچنین نمایش صحنه‌های جذاب خرج کرده‌اند و به نتیجه مطلوبی نیز دست یافته‌اند. گرافیک بازی بسیار عالی و بی نقص بوده و خواهد توانست چشمان شما را به خود خیره نماید. همه چیز با گرافیک بالای F1 2016 به خوبی خودنمایی می‌کند حتی ریزترین جزئیات مانند جرقه‌های ریزی که از کف ماشین‌ها خارج می‌شود و یا خورده لاستیک‌های کناره پیست که دردسر ساز هستند، نمایان خواهند بود. یکی از بخش‌های مهم در بازی‌های ماشینی کنترلر ها هستند. اگر کنترل کننده‌ها درست عمل نکنند شما نمی‌توانید از بازی لذت کاملی را ببرید. خوش بتخانه استدیوی سازنده به این بخش نیز توجه بسیاری داشته و به خوبی آن‌ها را طراحی کرده است. دیگر بخش مهم در بازی‌های مسابقه‌ای و ماشینی صدا می‌باشد. برخی از افراد دوست دارند تا صدای خودرو را به بهترین شکل ممکن شنیده و از آن لذت ببرند و یا برخی موسیقی در کنار رانندگی را ترجیح می‌دهند. در هر صورت این بازی از نظر صدا نیز بی نظیر بوده و می‌تواند نظرها را به خود جلب نماید.

+ کلیات + جمع بندی :

در این بازی شما شاهد ماشین‌های فصل 2016 مسابقات F1 خواهید بود. خودروهایی که می‌توانند با سرعت بالای خود شما را به اوج هیجان برسانند. وقتی در مسابقه‌ای شرکت می‌کنید باید به عنوان یک راننده مراقب همه چیز و مهم‌تر از همه لاستیک‌های خود باشید. این بازی دارای بخش‌های مختلفی است که می‌توانند شما را بسیار سرگرم نمایند. در F1 2016 همه چیز قابل تنظیم خواهد بود از سفارشی سازی شخصیت اصلی و ماشین‌ها تا قوانین مربوط به بازی که تجربه‌ای کم نظیر از مسابقات فرمول یک را برایتان تداعی خواهد کرد.

ویژگی های کلیدی بازی F1 2016

  1. مراحل مختلف و جذاب
  2. وجود 11 تیم از فصل
  3. راننده های مشهور فرمول1
  4. ماشین تیم های مختلف
  5. مسابقات متنوع و جذاب
  6. امکان شخصی سازی و تنظیم بخش های مختلف
  7. گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  8. گرافیک منحصر به فرد و ویژه

بازی F1 2016 هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Project CARS GO و Top Drives را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی F1 2016 برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

F1 2016
F1 2016
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Codemasters Software Company Ltd
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 900 مگابایت
  • نسخه : 1.0.1
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 900 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 5.0 و بالاتر

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk و فایل زیپ دیتا اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید اما باز ننمایید
  2. فایل زیپ دیتا را از حالت فشرده خارج ساخته تا به پوشه com.codemasters.f12016 دسترسی داشته باشید. سپس همین پوشه را در مسیر Android/Obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا و لذت ببرید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.