دانلود بازی Diluvion برای PC
دانلود بازی Diluvion برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Diluvion برای PC

پارسی گیم 17 بهمن 1395 بدون دیدگاه
6,844 بازدید

دانلود بازی Diluvion برای کامپیوتر

Diluvion یک بازی مستقل در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط استدیو Arachnid Games ساخته‌شده است. این بازی شما را به اعماق دریا برده تا رازهای آن را کشف کنید، بازی چالش‌های زیادی را در مقابل شما قرار می‌دهد که عبور از آن‌ها بسیار لذت‌بخش است.

در بازی 9 زیردریایی وجود خواهد داشت که هرکدام ویژگی‌ها و ضعف‌های خاصی دارند و همچنین تمامی زیردریایی‌ها قابل ارتقا هستند و شما می‌توانید برای مثال سلاح‌های زیردریایی خود را ارتقا داده تا دشمنان را سریع‌تر از بین ببرید. گیم پلی بازی بسیار سرگرم‌کننده بوده و هرازگاهی به مبارزات چالش‌برانگیز و زیبایی روبه‌رو می‌شوید که این‌یکی از نکات مثبت بازی است. برای زنده ماندن و ماجراجویی درون آب، شما باید منابع و افراد خود را به بهترین شکل مدیریت کنید. مدیریت اکسیژن، غذا و منابع دیگر بسیار مهم است، چراکه افراد شما به آن‌ها احتیاج داشته و بدون غذا از بین خواهند رفت پس مدیریت آن‌ها یکی از مهم‌ترین وظایف شما است. به‌غیراز زیردریایی، شما می‌توانید پایگاه خود را ارتقا دهید و افراد بیشتری در آن‌ها جای بدید که این کار به شما کمک بزرگی می‌کند، زمانی که تمام نیازهای خود را برطرف می‌کنید زمان ماجراجویی از راه می‌رسد، ماجراجویی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما گنج‌های زیادی در اعماق دریا انتظار شمارا می‌کشند، همچنین در بازی هیولاهای دریایی نیز وجود خواهند داشت که مبارزه با آن‌ها بسیار سرگرم‌کننده است.

بازی، از نظر گرافیکی واقعاً خوب کارشده است و گرافیک بازی ترکیبی از دوبعدی و سه‌بعدی است که ازنظر هنری بسیار خوب کارشده‌اند و ازنظر فنی نیز بسیار خوب بهینه‌شده و شما برای اجرای بازی نیازی به یک کامپیوتر قدرتمند نخواهید داشت.

در آخر، بازی Diluvion یک بازی بسیار سرگرم‌کننده و زیبا است که شمارا ساعت‌ها سرگرم می‌کند و به گیمر های تازه‌کار نیز پیشنهاد می‌شود.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 10
Processor: Intel i5 (or equivalent)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GT 300 series (or equivalent)
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.