نوید قادری

فرصت استثنایی معرفی بازی‌های جدید در اختتامیه جشنواره

نوید قادری 14 بهمن 1395 بدون دیدگاه
945 بازدید

به گزارش پارسی گیم به نقل از بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای همواره در تلاش بوده است تا جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران را از هر نظر ارتقا داده و آن را به استانداردهای یک جشنواره بین‌المللی بازی نزدیک کند. از همین‌رو بخش‌های مختلفی به ششمین دوره جشنواره اضافه شده که فرصت‌های ویژه‌ای را برای بازی‌سازان به‌وجود می‌آورد.

علاوه بر بخش‌ها و اتفاقاتی که تا به حال معرفی شده‌اند، تیم اجرایی ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران در نظر دارد تا با پخش تریلر بازی‌های معرفی نشده در اختتامیه جشنواره برای اولین بار اقدام به معرفی آن‌ها کند و بازی‌سازان می‌توانند از این فرصت استثنایی بهره‌مند شوند.

بازی‌سازانی که تمایل دارند بازی‌های جدید خود را که تا به حال معرفی نشده‌اند، در اختتامیه جشنواره نمایش دهند تا آخر این هفته یعنی 15 بهمن ماه فرصت دارند تا درخواست خود را به جشنواره ارسال نمایند.

بازی‌سازان می‌توانند جهت بهره‌مندی از این فرصت ویژه لینک دانلود تریلر بازی جدید خود را همراه با نام بازی، نام سازنده و همین‌طور شماره تماس به ایمیل جشنواره به آدرس info@tehrangamefestival.ir ارسال کنند. درخواست‌های ارسال شده توسط تیم اجرایی بررسی شده و تریلرهایی که کیفیت بالاتری داشته باشند در کنداکتور اختتامیه ششمین جشنواره باز‌ی‌های رایانه‌ای تهران در برج میلاد در حضور تمامی فعالان صنعت بازی ایران نمایش داده خواهند شد.

لازم به ذکر است اگر بازی شما در بخش مسابقه جشنواره شرکت کرده، نمی‌توانید آن بازی را در این طرح شرکت دهید.
ولی اگر بازی دیگری دارید که در جشنواره شرکت داده نشده و تاکنون هم معرفی نشده است و می‌خواهید بعدا آن را منتشر کنید می‌توانید از این طرح بهره‌مند شوید.

اختتامیه ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، پنج اسفند ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد و در حال حاضر داوری آثار در جریان است.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.