دانلود انیمیشن زوتوپیا - Zootopia 2016
پارسی گیم

دانلود انیمیشن زوتوپیا – Zootopia 2016

پارسی گیم 4 بهمن 1395 بدون دیدگاه
3,484 بازدید

جدیدترین پرچم‌دار کمپانی معتبر والت دیزنی انیمیشن محبوب زوتوپیا است که توانست موفقیت‌های بسیاری را چه ازنظر مالی و چه ازنظر بازخوردها و افتخارات برای کمپانی سازنده‌اش به ارمغان بیاورد. کمپانی پیکسار مسلماً موفق‌ترین شرکت حال حاضر دنیای انیمیشن‌ها است، کمپانی‌ای که در چند سال گذشته تنها شرکت‌های بزرگی چون والت دیزنی توانسته‌اند به گردپایش هم برسند. دلیل این موفقیت نیز به عقیده بسیاری از منتقدین حوزه سینما و انیمیشن فرمول این شرکت در ساخت انیمیشن‌هایش است. بااین‌حال در چند سال گذشته ساخت انیمیشن‌های متعددی با کپی‌برداری از این فرمول توسط استدیو های بسیاری بودیم. جدیدترین انیمیشن شرکت دیزنی یعنی زوتوپیا نیز در این دسته قرار می‌گیرد، انیمیشنی که دقیقاً از همان فرمول ساخت پیکسار تهیه‌شده و اتفاقاً بسیار موفق نیز عمل کرده است.
داستان فیلم در شهری فانتزی به نام زوتوپیا روایت می‌شود که حیوانات مختلف به اداره آن می‌پردازند. روایت اصلی داستان انیمیشن از جایی آغاز می‌شود که افسر پلیس جدید شهر زوتوپیا یعنی جودی هاپس که یک خرگوش است برای اثبات لیاقت خود با ساکنین این شهر با همکاری یک روباه به نام نیک وایلد وارد یک‌ پرونده مهم و جنایی می‌شود. روایت داستانی انیمیشن تنها به این چند خط محدود نمی‌شود و در طول روند فیلم شاهد پیچش‌های بسیاری هستیم. زوتوپیا انیمیشنی است که نه تنها لبخند را بر روی لب مخاطب جاری می‌سازد بلکه دیدگاه‌های نقادانه‌ای را نیز از مسائل روز دنیا چون نژادپرستی، جنگ، تبعیض و… در خود جای‌داده است.

اما فارغ از مقوله داستان و تم بشردوستانه‌اش، ساختار فنی انیمیشن نیز به بهترین شکل ممکن شکل‌گرفته است. همه موارد ساختاری از تصویرسازی‌ها گرفته تا صداگذاری و… به‌خوبی هر چه تمام‌تر کارشده‌اند. صداپیشه‌ها نیز با خوبی از پس وظیفه‌شان برآمده‌اند. از جمله افراد حاضر در تیم صداپیشه‌ها می‌توان به جنیفر گودوین، جیسون بیتمن و شکیرا اشاره کرد.

درنهایت از دیدگاه بسیاری از منتقدین انیمیشن Zootopia بهترین انیمیشن ساخته‌شده در سال 2016 است. انیمیشنی که با لحظات کمیک اش سعی در انتقال عشق و دوستی بین مخاطبین خود دارد.

در ادامه برای دانلود انیمیشن “لک لک ها” با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

پس از دانلود فایل ها، به وسیله نرم افزار های ، پخش فایل های صوتی و تصویری قادر به بازکردن و مشاهده فایل های تصویری هستید. توصیه ما به شما نرم افزار KMPlayer یا Media Player Classic می باشد.

برای تعویض صدای دوبله به صدای اصلی و برعکس در نرم افزار های فوق به صورت زیر عمل کنید.

KMPlayer : CTRL +X
VLC Media Player : Right Click -> Audio Track

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.