دانلود انیمیشن لک لک ها - Storks 2016
پارسی گیم

دانلود انیمیشن لک لک ها – Storks 2016

پارسی گیم 29 دی 1395 بدون دیدگاه
2,956 بازدید

ممکن است بعضا نمایش شوخی‌های تکراری باعث پسرفت و ضعف یک انیمیشن سینمایی شود، اما گاهی اوقات بهره جستن از هرچیزی برای یافتن سلیقه‌ی مخاطب و جذب وی تا آخر فیلم نتیجه می‌دهد و حاصل کار، عجیب و حتی الهام‌بخش می‌شود. البته در بعضی مواردبیننده باید منطق خود را کنار بگذارد تا بتواند از این ترفند سازندگان آثار سینمایی، لذت ببرد. در غیر این صورت سوال‌های منطقی که در طول فیلم برایتان پیش می‌آید مانع از لذت‌بردن شما و خنده‌های ناگهانیتان ‌می‌شود. اما احتمالا “لک لک ها – Storks 2016” با بار احساسی ذاتی و اصیل خود می‌تواند شما را خرسند نگه دارد.

داستان لک‌لک‌ها از آنجایی آغاز می‌شود که یک لک‌لک که وظیفه انتقال بسته‌های پستی یک سرزمین بزرگ را بر عهده دارد، به‌طور تصادفی دستگاهی را فعال می‌کند و آن دستگاه دختربچه‌ای زیبا را تولید می‌کند. حال لک‌لک که به دردسر بزرگی گرفتارشده باید نهایت تلاشش را بکند تا این مشکل حل شود و … به همین ترتیب قسمت اعظم داستان این انیمیشن که توسط “نیکولاس استالر”، یکی از کارگردانان و نویسنده فیلم‌نامه نوشته‌شده، به‌عنوان یک سفر جاده‌ای بر اساس سوءتفاهمی پیش می‌رود که در آن باید جونیور و تولیپ این نوزاد دختر موصورتی و چشم آبی را قبل از این‌که رئیس از وجود او مطلع شود، سریع‌تر به خانواده‌اش برسانند.

در ادامه برای دانلود انیمیشن “لک لک ها” با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

پس از دانلود فایل ها، به وسیله نرم افزار های ، پخش فایل های صوتی و تصویری قادر به بازکردن و مشاهده فایل های تصویری هستید. توصیه ما به شما نرم افزار KMPlayer یا Media Player Classic می باشد.

برای تعویض صدای دوبله به صدای اصلی و برعکس در نرم افزار های فوق به صورت زیر عمل کنید.

KMPlayer : CTRL +X
VLC Media Player : Right Click -> Audio Track

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.