دانلود بازی Batman Arkham Knight برای PS4, دانلود بازی Batman Arkham Knight برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن 4, دانلود بازی Arkham Knight
دانلود بازی Batman Arkham Knight برای PS4, دانلود بازی Batman Arkham Knight برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن 4, دانلود بازی Arkham Knight پارسی گیم

دانلود بازی Batman Arkham Knight برای PS4

پارسی گیم 3 دی 1395 18 دیدگاه
40,957 بازدید

دانلود بازی Batman Arkham Knight برای پلی استیشن 4

همه چيز از یک شب باراني شروع مي شود و شما به عنوان پليس كافه ای منتظر نشسته تا گارسون قهوه‌اش را آماده كند. او داستان را روايت می‌کند كه ناگهان يكي از مشتری‌ها به او مراجعه کرده تا از كسي كه در كافه براي باقي مشتری‌ها مزاحمت ايجاد كرده شكايت كند، شما سریعاً به سراغ شخص مزاحم ميروید تا به او اخطار دهيد که ناگهان آن شخص به هيولايي تبديل می‌شود و جهنمي در كافه و شهر برپا مي شود. اين دست پخت كسي نيست جز Scarecrow كه با ساخت مواد توهم زا مردم شهر گاتهام رو مجبور به ترك گاتهام كرده است تا شروعي براي نابود كردن بتمن باشد.

پس از اين اتفاق تمامي دشمنان بتمن مانند فاير فلاي، تو فيس، پنگوئن و… هم قسم می‌شوند تا او را از بين ببرند و بر گاتهام حكومت كنند. در اين ميان جيم گردن رئیس پليس شهر گاتهام به همراه تمامي بليس هاي اين شهر تصميم می‌گیرند تا به بتمن كمك كنند اما كار زيادي از دستشان ساخته نيست و مجبور به پناه گیری در مركز بليس گاتهام يا همان (جي سي پي دي) می شوند. تنها اميد شهر فرشته نجات اين شهر بتمن است، در اين ميان Scarecrow و Arkham Knight به دنبال خرد كردن و نابودي بتمن هستند و از هيچ كاري براي رسيدن به هدف خود دريغ نمی‌کنند،حال اين سؤال پيش می‌آید كه دليل اين كار ارخام نايت چيست؟

براي رسيدن به جواب اين سؤال تا انتهاي بازي صبر كنيد تا غافلگير شويد، هر چند هويت ارخام نايت از اواسط بازي قابل حدس است ولي اين امر لطمه اي به تجربه بازي نمی‌زند. تم كلي اين بازي ترس است كه Rocksteady اين ترس را در قالب داستاني نفس‌گیر و پر پيچ و خم روايت و با صحنه‌هایی تكان دهنده در طول بازی پلير ها را ميخكوب آن می کند.

همچنین اين استدیو قول داده بود تا بزرگ‌ترین و زيباترين بتمن را بسازد كه توانست در اين راه نمره اي بالاتر از نمره قبولي بگيرد و اين شكوه و قدرت، بر روي کنسول‌های نسل هشتمي قابل مشاهده است و هر لحظه صحنه اي زيبا انتظار شما را می‌کشد. به جرات ميتوان گفت آسمان باراني گاتهام يكي از زيباترين و مخوف‌ترین نمونه‌های ارائه شده در سري بازی‌های بتمن است. خيالتان راحت باشد كه با هر پرش از هر ساختماني پس از فرود در نزديكي شما يك مأموریت جانبي، دسته‌های خلاف‌کارها و يا حتي آیتم‌های قابل تخريب پيدا خواهد شد. همچنين شاهد اضافه شدن قابلیت‌ها و كمبوهاي جديد به ليست قابلیت‌های بتمن هستيم كه مهم‌ترین آن‌ها Fear take down است كه با استفاده از آن می‌توان تا سقف پنج دشمن را با كمبو هاي موجود از پا در آورد. علاوه بر آن استفاده بيشتر از سلاح‌ها وگجت در اين نسخه به چشم می‌خورد، که در اين ميان می‌توان از شخصیت‌های همراه بتمن مانند كت وومن، نايت وينگ و رابين در مبارزات تركيبي استفاده كرد تا احساس لذت بيشتري در هنگام از پا در اوردن دشمن ها داشته باشید. البته در این میان هوش دشمنان نیز افزايش يافته و گاهي شكست آن‌ها كمي دشوار می‌شود.

شايد بيشتر گيمر ها تصور ميكردند كه راك استادي با استفاده از موتور بازي سازي انريل انجين٤ اين عنوان را توسعه دهد اما شاهد اين موضوع هستيد كه با برادر بزرگ‌تر اين موتور بازي سازي يعني انريل انجين٣ همه چيز از جمله بت سوت، بت موبيل و … بسيار چشم نواز تر هستند. شايد بتوان گفت كه يكي از نقاط قوت اين بازي بت موبیل باشد، هر زمان كه بتمن در مخمصه ای گير بيوفتد با فراخواني آن، بت موبیل از هر نقطه اي به سرعت خود را به بتمن می‌رساند و به سدي نفوذ ناپذير در برابر دشمان او تبديل می‌شود.

موسيقي بازی Batman Arkham Knight بخشي جدا ناپذير از آن است كه در زمان مبارزات زيبا تر هم می‌شود،حتي در بعضي اوقات شباهت‌هایی به موسیقی جاودانه هنس زيمر دارد كه نكته اي مثبت تلقي ميشود .همچنين صدا گذاري محيط و بت موبيل از صداي موتور گرفته تا مسلح شدن و دريفت زدن جذابيتي دو چندان به اين وسيله دوست داشتني می‌دهد. Batman: Arkham Knight  يكي از کامل‌ترین بازی‌های اين مجموعه هست و همچنين نقطه اوج اين مجموعه، كه هر گيمري ملزم به تهيه آن است.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 44.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.2 از میانگین رای 6 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 18 دیدگاه
  • Avatar

    محمد مهدی کوهستانی

    مهمان

    سلام می خواستم بگم که حتما باید بازی رو خریداری کرده باشیم یا چی؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد مهدی کوهستانی

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    a

    مهمان

    سلام ببخشید برای شبیه ساز ps4 روی کامپیوتر جواب میده؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 18 دیدگاه