پارسی گیم

دانلود بازی Prototype 2 برای PC

پارسی گیم 3 دی 1395 204 دیدگاه
137,459 بازدید

دانلود بازی Prototype 2 برای کامپیوتر

بازی Prototype شاید یکی از جذاب‌ترین و روان‌ترین بازی‌هایی باشد که در سال 2009 عرضه شد. شاید این بازی گرافیک یا داستان چندان جنجالی‌ای نداشته باشد اما گیم پلی روان و خونین آن به خوبی در دل بازیکنان می‌نشست. نسخه‌ی دوم بازی نیز، از همان فرمول نسخه‌ی قبلی استفاده می‌کند. درست است که بازی Prototype 2 پیشرفت زیادی نداشته اما همچنان می‌تواند برای طرفداران جذاب باشد.

به دنیای Prototype 2 خوش‌آمدید. بعضی از مناطق نیویورک کاملاً توسط ویروس آلوده‌شده تمامی شهروندان این شهر به هیولاهایی بی‌رحم و خون‌خوار تبدیل‌شده‌اند. بعضی از مناطق نیز به‌ظاهر اوضاع تحت کنترل است اما مردم عادی همچنان بازیچه‌ی دست گروه BlackWatch هستند. شخصیت اصلی بازی ” جیمز هلر ” نام دارد او که ظاهراً یک سرباز کارکشته است به یکی از مناطق نابودشده‌ی نیویورک می‌رود. در همین زمان ” الکس مرسر” که شخصیت اصلی نسخه‌ی قبل بود . به جیمز هلر حمله کرده و ویروس را  به او منتقل می‌کند.

داستان بازی پروتوتایپ 2 همانند نسخه‌ی قبل است. سازندگان ریسک نکرده و هیچ تغییر بزرگی در داستان یا گیم پلی بازی نداده‌اند. بازی به شما حس این را می‌دهد که شما در حال انجام یک دی ال سی برای بازی Prototype هستید. نه یک نسخه کاملاً جدید. جدا از نبود نوآوری، داستان بازی کمی ذهن شما را مشغول می‌کند و از ابتدا تا انتهای بازی شما سؤالات زیادی از خود می‌پرسید اما بازی در اکثر مواقع به شما هیچ اطلاعات کامل و قانع‌کننده‌ای نمی‌دهد. در کل ما شاهد یک داستان ضعیف نیستیم اما نمی‌توانید انتظارات زیادی از آن داشته باشید.

همان‌طور که اشاره شد گیم پلی بازی از همان فرمول نسخه‌ی قبل استفاده می‌کند. بااین‌حال ما شاهد چند قدرت جدید و سیستم ارتقای شخصیت یا آپگرید کارآمد و جالبی هستیم. گیم پلی بازی کمی تکراری شده اما همچنان شما را به خود جذب می‌کند و هیجان‌انگیز است. همانند نسخه‌ی قبل شما با تغذیه کردن هر انسان، خاطرات او را جذب خواهید کرد (انسان‌هایی که می‌توانید خاطرات آن‌ها را جذب کنید محدود و خاص هستند) و قدرت تغییر شکل به آن‌ها را خواهید داشت. همچنین می‌توانید قدرت‌های زیادی را با جذب کردن موجودات زنده ، آزاد کنید. تمامی قدرت‌ها قابلیت ارتقا یافتن را دارند. شهر بازی، بزرگ است و گشت‌وگذار در آن لذت‌بخش، شما کارهای زیادی را می‌توانید در شهر نیویورک انجام دهید. مناطق بازی به 3 قسمت قرمز، زرد، سبز تقسیم می‌شوند که به ترتیب خطرناک‌ترین و امن‌ترین مناطق بازی هستند. در مناطق قرمز ویروس کاملاً کنترل شهر را برعهده‌گرفته است در آنجا موجودات خطرناکی یافت می‌شود. بازی دارای درجه سختی‌های متفاوتی است اما چندان چالش‌برانگیز نیستند و اگر به دنبال چالش هستید انتخاب سخت‌ترین درجه‌ی بازی به شما پیشنهاد می‌شود. بازی کمی سخت‌تر خواهد شد اما در درجه سختی‌های معمولی و پایین‌تر آسان است.

موتور گرافیکی بازی Titanium 2 کمی نسبت به قبل پیشرفت کرده. بیشتر انتقادات نسخه‌ی اول گرافیک Prototype بود . در این نسخه سازندگان زمان بیشتری را صرف برطرف کردن مشکلات گرافیکی و ارتقای آن کرده‌اند اما همچنان بازی، از زمان خود کمی عقب‌تر است. بااین‌حال نمی‌توان از آن مشکل خاصی گرفت. به‌عنوان یک بازی جهان باز طراحی مناطق قابل‌قبول هستند. طراحی شخصیت اصلی نیز خوب کارشده است. بااین‌حال شاهد جزئیات بالایی نیستیم. کیفیت بافت‌ها می‌توانست بهتر باشد. جلوه‌های بصری بازی خوب کارشده‌اند . نورپردازی و افکت‌ها کیفیت قابل قبولی دارند. بااینکه بازی می‌توانست خیلی بهتر باشد اما بازهم برای یک عنوان جهان باز با گیم پلی روان و سریع ، قابل‌قبول است.

در آخر بازی Prototype 2 پیشرفت زیادی نسبت به نسخه‌ی قبلی نداشته اما برای طرفداران سبک اکشن، این بازی می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز و جذاب باشد. همچنین اگر از نسخه‌ی قبلی بازی لذت بردید. این نسخه را حتماً امتحان کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Prototype 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU: Intel Core 2 Duo 2.6 GHz, AMD Phenom x3 8750
RAM: 2 GB
OS: Windows XP / Vista / 7
Video Card: NVIDIA GeForce 8800 GT, ATI Radeon HD 4850
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 10 GB

سیستم پیشنهادی :

CPU: Intel Core 2 Quad 2.7 GHz or better, AMD Phenom II x4 3 GHz or better
RAM: 4 GB
OS: Windows 7
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 460, ATI Radeon HD 5850
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 10 GB

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 9.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.9 از میانگین رای 94 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Prototype 2 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Prototype 2 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Prototype 2 کرک شده است ؟

بله. بازی Prototype 2 توسط گروه SKIDROW کرک شده است.

۲
آیا سیستم من بازی Prototype 2 را اجرا می کند ؟

برای اجرای Prototype 2 شما نیاز به ویندوز 7، حداقل 2 گیگابایت رم، پردازنده اینتل Core 2 Duo 2.6 GHz یا AMD Phenom x3 8750 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GT, یا ATI Radeon HD 4850 هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 10 گیگابایت خواهد بود. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Prototype 2 را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Prototype 2 در چه جهانی روایت می شود ؟

شخصیت اصلی بازی ” جیمز هلر ” نام دارد او که ظاهراً یک سرباز کارکشته است به یکی از مناطق نابودشده‌ی نیویورک می‌رود. در همین زمان ” الکس مرسر” که شخصیت اصلی نسخه‌ی قبل بود . به جیمز هلر حمله کرده و ویروس را به او منتقل می‌کند.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 204 دیدگاه
  • Avatar

    پارسا

    مهمان

    سلام چرا لگ میزنه زیاد چجوری باید کارت گرافیک ابدیت کنید لطفا جواب بدین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ناشناس

    مهمان

    پارسی گیم نمیتونید زیرنویس این بازی رو بسازید؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Yones

    مهمان

    بازی رو دانلود کردم ولی هر چی میزنم روش بره تو بازی نمیره تو بازی مشکل چیه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Primal

    مهمان

    سلام ، خسته نباشید ، ظاهراً برخی از دوستان مشابه من مشکل بعد باز کردن بازی دارند ، مشکلی پس از کلیک بر روی Warning : the default input device has been set to keyboard……. ، از بازی بیرون میندازه ، از پارسی گیمز ممنون میشم که برای حل این مشکل راهنمایی کنند.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      امیررضا در پاسخ به Primal

      مهمان

      سلام.منم همین مشکل رو دارم.لطفا راهکار مناسب بدین

    • Avatar

      Farhad در پاسخ به Primal

      مهمان

      دوستای که بازی براشون نمیاد(که خودمم شمالش میشم)
      به احتمال زیاد بازی فقط روی ویندوز ۷ میاد و روی ویندوز های بالاتر کار نامیده و کرش میزنم.من تمام راهکار هارو امتحان کردم برای ویندوز ۱۰ ولی نشد

    • Avatar

      Hossein در پاسخ به Primal

      مهمان

      سلام من بیش از ۳۰ تا بازی از سایت خوب پارسی گیم دانلود کردم ولی هیچ کدام از انها مشکلی نداشت من این بازی هم دانلود و نصب کردم روی ویندوز ۱۰ و ۱۱ مشکلی برا اجرا نداشت

  • Avatar

    سعید

    مهمان

    سلام
    در داخل بازی همه دکمه هارو با ؟ نشان میدهد

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Mr.Amir در پاسخ به سعید

      مهمان

      کیبورد رو انگلیسیش کن (Shift+Alt)

  • Avatar

    آرش

    مهمان

    ممنون از سایت خوب پارسی‌گیمز

    پاسخ دهید
  • Avatar

    a

    مهمان

    من بازی رو درست نصب کردم فکر کنم و بی دلیل از بازی پرت میشه بیرون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ت

    مهمان

    سلام روی این مشخصات اجرا میشه ؟
    رم ۱۲ گیگ
    i7 نسل ده
    گرافیک 2GB GDDR5 64Bit

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیرعلی

    مهمان

    سلام من درست نصب کردم اما میخوام وارد بازی شم همش پیکان موس دور خودش میچرخه بعد نمیاد اصلا نه اروری میده نه چیزی نمیاد کلا

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ناشناس در پاسخ به امیرعلی

      مهمان

      برو برنامه pawer ico نصب کن بعد از طریق اون مراحل نصب انجام بده

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 204 دیدگاه