دانلود بازی The Last Guardian برای PS4, دانلود بازی The Last Guardian برای پلی استیشن 4, بازی The Last Guardian برای پلی استیشن 4 نسخه ریجن یک
دانلود بازی The Last Guardian برای PS4, دانلود بازی The Last Guardian برای پلی استیشن 4, بازی The Last Guardian برای پلی استیشن 4 نسخه ریجن یک پارسی گیم

دانلود بازی The Last Guardian برای PS4

پارسی گیم 19 آذر 1395 1 دیدگاه
6,795 بازدید

دانلود بازی The Last Guardian برای پلی استیشن 4

بدون شک بازی The Last Guardian یکی از مورد انتظارترین بازی‌هایی است که تابه‌حال دیده‌ایم و از سال 2007 در دست‌ساخت بوده، حال انتظارها به پایان رسیده و بازی پس از 9 سال منتشر شد. بازی در ابتدا به‌صورت انحصاری برای کنسول PS3 معرفی شد اما سال‌ها خبری از آن نبود و ما وارد نسل هشتم شدیم تا اینکه بالاخره برای کنسول PS4 منتشر شد.

استدیو Team Ico، یعنی سازنده‌ی این بازی ، کارنامه‌ی درخشانی در بازی‌های گذشته‌ی خود دارد که بازی‌های ICO و Shadow of Colossus در آن‌ها بسیار موفق بودند.

بازی از زبان شخصیت اصلی داستان روایت می‌شود، او در زمان کودکی با موجودی ملافات می‌کند که این باعث تحول زندگی او می‌شود و شما این مراحل را طی خواهید کرد. داستان در اوایل بازی چیزی به ما نمی‌گوید و تعداد دیالوگ‌ها و همچنین شخصیت‌ها بسیار کم هستند اما این از ارزش بازی نکاسته و حسی منحصربه‌فرد و رازآلود به مخاطب القا می‌کند. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که شخصیت اصلی بازی هیچ‌چیزی به یاد ندارد و خال‌کوبی عجیبی روی بدن خود می‌بیند که این موضوع باعث کنجکاوی او می‌شود و در ادامه شما حیوانی شگفت‌انگیز را ملاقات خواهید کرد که او در این سفر شما را همراهی می‌کند تا به جواب سؤال‌های خود برسید.

راهنمای قدم به قدم بازی The Last Guardian

راهنمای قدم به قدم بازی The Last Guardian

بازی The Last Guardian توسط استدیو Team Ico ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی The Last Guardian با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی The Last Guardian

گیم پلی بازی شامل معماهای مختلفی می‌شود و بسیاری از آن‌ها با کمک تریکو یعنی حیوانی عجیبی که درباره‌ی آن صحبت کردیم صورت می‌گیرد، او جان شما را در موقعیت‌های سخت نجات می‌دهد و یار اصلی شما در مراحل بازی است و همچنین بازی شامل صحنه‌های هیجان‌انگیز و بسیار لذت بخشی می‌شود که شما را پای بازی نگه می‌دارد. در بعضی صحنه‌ها تریکو حرکاتی عجیب و گاهی خنده‌دار انجام می‌دهد که این موضوع به بازی جان می‌بخشد و شما هیچ‌گاه احساس خستگی نمی‌کنید.

بااینکه گیم پلی بازی بسیار سرگرم کننده است و مراحل زیبایی را به نمایش می‌کشد اما بازی بدون مشکل نیست و شاید در بعضی مواقع کنترل‌ها و دوربین بازی کمی آزاردهنده باشد.

در آخر بازی The Last Guardian قادر بود انتظارات گیمر ها را برآورده کند و بازی‌ای بسیار لذت‌بخش باشد و از لحاظ هنری فوق‌العاده است. تجربه‌ی این بازی به همه ی گیمر ها پیشنهاد می شود.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 12.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    ممنونم بسیار عالی بود

    پاسخ دهید