دانلود بازی Uncharted 4 A Thief's End برای PS4, دانلود بازی Uncharted 4 A Thief's End برای پلی استیشن 4, بازی آنچارتد 4 برای پلی استیشن 4 به همراه آپدیت ها
دانلود بازی Uncharted 4 A Thief's End برای PS4, دانلود بازی Uncharted 4 A Thief's End برای پلی استیشن 4, بازی آنچارتد 4 برای پلی استیشن 4 به همراه آپدیت ها پارسی گیم

دانلود بازی Uncharted 4 A Thief’s End برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 15 آذر 1396 99 دیدگاه
81,011 بازدید

دانلود بازی Uncharted 4 A Thief’s End برای پلی استیشن 4

مطمئناً یکی از بزرگ‌ترین سری بازی‌های انحصاری سونی Uncharted است. سری بازی‌ای که به لطف تبحر و تخصص استدیو بزرگ Naughty Dog، تک‌تک نسخه‌هایش تبدیل به یک شاهکار به‌یادماندنی برای گیمر ها شدند. چهارمین نسخه این سری تحت عنوان Uncharted 4: A Thief’s End چندی پیش منتشر و با بازخوردهای قابل قبولی نیز از سوی گیمر ها و منتقدین این حوزه روبرو شد. با بررسی اجمالی این بازی در وب‌سایت پارسی گیم همراه ما باشید.

داستان بازی به‌صورت بسیار خطی، قابل پیش‌بینی و کم هیجان شروع می‌شود. حال نیتن یک همسر دارد، کار ثابت دارد، رئیس دارد و در یک‌خانه بزرگ سه اتاقِ زندگی می‌کند. اما این آرامش طولی نمی‌کشد تا این‌که نیتن پس از 15 سال کسی را می‌بیند که همه فکر می‌کردند مرده است، وقتی سم ( برادر نیتن ) بعد از پانزده سال بازمی‌گردد، روند اصلی و پرهیجان داستان بازی شروع می‌شود.

راهنمای قدم به قدم بازی Uncharted 4: A Thief’s End

راهنمای قدم به قدم بازی Uncharted 4: A Thief’s End

بازی Uncharted 4: A Thief’s End توسط استدیو Naughty Dog ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Uncharted 4: A Thief’s End با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Uncharted 4: A Thief’s End

داستان‌سرایی و نحوه روایت بازی آن‌قدر محکم و قوی کارشده است، که حتی باوجود نبود دیالوگ‌های سنگین و فلسفی در بین کاراکترها بازهم رابطه‌ای ناگسستنی بین آن‌ها و گیمر ایجاد می‌شود. گرافیک بازی در یک‌کلام عالی است. تمامی جزئیات در طراحی بازی به‌خوبی هر چه تمام‌کار شده‌اند و بیش‌ازپیش گیمر را غرق در خود می‌کنند.

تنوع مراحل بازی آن‌چنان که باید زیاد نیست، اما همین مراحل آن‌قدر بزرگ و پر جزئیات کارشده‌اند که در یک کلمه گیمر را غرق در خود می‌کنند. عناصر دیگر گرافیکی بازی نیز مانند باد، باران، انفجار و… به زیبایی هرچه‌تمام‌تر طراحی‌شده‌اند.

گیم پلی بازی Uncharted 4 A Thief’s End متشکل از پیاده‌سازی لذت‌بخش‌ترین المان‌های گیم پلی در یک بازی ویدئویی است، در طول روند بازی چالش‌های بسیاری مانند تیراندازی، حل معما، مخفی‌کاری و… برای گیمر وجود دارد که هرکدام به‌نوبه خود در جذابیت گیم پلی بازی تأثیر بسزایی دارند. یکی از خصوصیات گیم پلی بازی که بسیار خودنمایی می‌کند، تأثیرپذیری بخش مخفی‌کاری از عنوان قبلی استدیو ناتی داگ یعنی The Last of Us است، برای مثال در این بازی نیز می توانید با مخفی‌کاری، بدون هیچ سلاح و تیراندازی و خشونتی دشمنانتان را از سر راه بردارید.

یکی از نقاط قوت بازی موسیقی و صداگذاری آن است. تک‌تک قطعاتی که در پس‌زمینه بازی پخش می‌شوند مانند دیگر عناوین ناتی داگ یک شاهکار به‌حساب می‌آیند و به‌خوبی هرچه‌تمام‌تر گیمر را در روند هیجان‌انگیز بازی قرار می‌دهند. صداپیشه‌ها نیز به خوبی هرچه تمام تر و بدون هیچ گونه مشکلی در ادای عبارات از عهده وظیفه‌شان برآمده‌اند.

مطمئناً آنچارتد 4 ارزش این همه صبر و انتظار را داشت. یک بازی اکشن ماجراجویی که با تبحر Naughty Dog برای باری دیگر سونی را سربلند کرد. اگر به دنبال یک بازی فوق‌العاده هیجان‌انگیز با یک داستان غنی و روایت درگیر کننده می‌گردید ما این عنوان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 46.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 17 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 99 دیدگاه
  • Avatar

    امیدم

    مهمان

    سلام. این بازیهای پی اس ۴ رایگانن؟ یعنی فقط باید دانلود کنی و بازی کنی یا باید هزینه ای چیزی پرداخت کنی؟ مثلا اکانت پی اس نیاز داره یاچی؟ من میخوام پی اس ۴ کپیخور بخرم نمیدونم جریانش چجوریه بازیهاش

    پاسخ دهید
  • Avatar

    masih

    مهمان

    سلام و عرض ادب . ببخشید من اگر این بازی رو بریزم و دیتاش رو انتقال بدم بن پی اس فور نداره؟ یا بن اکانت ؟ و برای بازی کردن هیچ مبلغی رو نباید پرداخت کنم ؟ ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به masih

      پشتیبانی

      سلام
      رایگان نیست

  • Avatar

    جواد

    مهمان

    با عرض سلام من میتونم این بازی رو کامپیوتر بازی کنم بعدش تبدیل ps4 رو ندارم هر چی گشتم نتونستم پیدا کنم لطفا میشه راهنمایی کنین ممنون میشم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      امیر در پاسخ به جواد

      مهمان

      از طریق این برنامه دیتا روبریز PSX Download Helper

  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    سلام اگر بازی من ریجن۱ باشه و دیتاهم ریجن۱ باشه کد دیتای بازی با کد این دیتا فرق داشته باشه اشکالی داره

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 99 دیدگاه