دانلود بازی Dragon Age Inquisition برای XBox One,دانلود دیتا بازی های ایکس باکس وان, دانلود بازی Dragon Age Inquisition برای ایکس باکس وان, بازی دراگون ایج
دانلود بازی Dragon Age Inquisition برای XBox One,دانلود دیتا بازی های ایکس باکس وان, دانلود بازی Dragon Age Inquisition برای ایکس باکس وان, بازی دراگون ایج پارسی گیم

دانلود بازی Dragon Age Inquisition برای XBox One

پارسی گیم 8 آذر 1395 2 دیدگاه
7,987 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Dragon Age Inquisition برای ایکس باکس وان

متأسفانه در چند وقت اخیر شاهد نزول زمان گیم پلی بازی‌های جدید بودیم، اما EA با ارائه Dragon Age: Inquisition باری دیگر لذت یک بازی خوش‌ساخت را برایمان تکرار کرد. این عنوان پس از انتشارش علاوه بر موفقیت‌های تجاری بسیاری که برای این شرکت به همراه داشت و در بسیاری از مراسم‌ها نیز موفق ظاهر شد و توانست با بازخوردهای بسیار خوبی نیز از سوی گیمر ها و منتقدین این حوزه روبرو شود. علاوه بر این‌ها برای باری دیگر نام این سری از بازی ها را بر سر زبان‌ها انداخت و ثابت کرد موفقیت نسخه اول اتفاقی نبوده است.

داستان بازی ادامه ایست بر نسخه Origins و سال‌ها از جنگ بین فرقه Inqustion با دیگر گروه‌های سلطه طلب سرزمین Thedas می‌گذرد. اما هیچ چیز آن طور که به نظر می‌آید نیست. دروازه‌های آهنین رو به شیاطین باز است و اژدها نیز وازد تداس (سرزمین بازی) شده‌اند. در گوشه‌ای دیگر جنگی عظیم بین تمپلار ها و جادوگرها در جریان است. حال به عنوان یک Inquisitor این وظیفه شماست تا در ابتدا دروازه‌های آهنین را ببندید و سپس به عنوان یک بی طرف پا به جنگ بین تمپلار ها و جادوگرها بگذارید. اما صبر کنید! محوریت اصلی داستان بازی بر چیزی فراتر از این‌ها می‌چرخد. از گفتن ادامه داستان بازی به دلیل احتمال اسپویل شدن معذوریم. داستان بازی همانند نسخه اولش بسیار غنی است و جرات می‌توان آن را در لیست بهترین‌های چند وقت اخیر قرار داد، چهره پردازی‌ها نیز به بهترین شکل ممکن کار شده‌اند و دقیقاً همان حس واقعی را گیمر انتقال می‌دهند.

یکی از نقاط قوت بازی گیم پلی فوق‌العاده آن است، یر خلاف عناوین چند وقت اخیر که بیشتر شاهد نزول زمان گیم پلی بازی‌ها بودیم در این عنوان با یک گیم پلی نسبتاً بلند مواجه هستیم. روند گیم پلی بازی به بیش از 90 ساعت می‌رسد و برای گیمر های تازه کار تمام کردن این بازی مطمئناً تا هفته‌ها طول خواهد کشید. از نظر ساختاری گیم پلی، تماماً شبیه نسخه اولش است و شاهد هیچ گونه پیچیدگی‌ای در آن نیستیم. از منوها گرفته تا ارتقا توانایی‌ها و حتی کوله پشتی تماماً مانند نسخه اول طراحی شده‌اند. همین‌طور مخاطبانی که به تازگی این عنوان را بازی می‌کنند نیز می‌توانند با آموزش‌های ابتدایی موجود در آن بسیار سریع آن را یاد بگیرند.

یکی از نوآوری هایی که در این نسخه شاهدش بودیم امکان کنترل هشت نفر دیگر از افراد زیر مجموعه‌تان است، البته در طول بازی فقط می‌توانید به انتخاب سه نفر آن ها را به همراه داشته باشید. مراحل فرعی نیز در این بازی جایگاه خاصی دارند، شما برای ادامه بازی و باز کردن مراحل جدید نیاز به قدرت‌های مختلف دارید که همه این‌ها با انجام مراحل فرعی به دست می آیند، این مأموریت ها شامل گیاه چینی، پیدا کردن اجساد و… می‌باشند.

از همان بدو ورود به بازی متوجه خارق‌العادگی گرافیک آن خواهید شد، تمام عناصر گرافیکی از طبیعت گرفته تا چهره‌ها و آناتومی بدن به زیبایی هرچه تمام‌تر کار شده‌اند و با کمی نگاه کردن به آن‌ها به جزئیات کم نظیر و وسواس بسیار سازندگان پی خواهید برد. محیط بازی نیز بسیار گسترده است، سرزمین بازی هر کدام آب و هوای خاص خود را دارد که در پی این شاهد متنوع شدن بسیار آن خواهید بود. همچنین عمارت ها و ساختمان‌های موجود در بازی نیز بسیار با شکوه طراحی شده‌اند.

موسیقی بازی نیز همچون نسخه‌های پیشینش به زیبایی هرچه تمام‌تر ساخته شده‌اند، همچون نسخه‌های پیشین شاهد موسیقی‌های حماسی هستیم. شاید نتوان موسیقی این بازی را هم سطح هم رده‌هایش چون اسکایریم قرار داد اما به خوبی حس جنگ را به گیمر انتقال می‌دهند. صدا گذاری طبیعی بازی نیز که شامل باد و باران و… به خوبی هرچه تمام‌تر کار شده‌اند. صدا پیشه‌ها نیز به خوبی وظیفه‌شان را انجام داده‌اند و به راحتی می‌توانید تفاوت لهجه ها را تشخیص دهید. در پایان این بازی توانست پس از شکست نسخه پیشینش برای باری دیگر موفقیت‌های نسخه اولش را تکرار کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های ایکس باکس وان از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 45.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    بــهنــود

    مهمان

    این بازی انلابن است؟؟؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    koko

    مهمان

    سلام لطغا میشه طریقه نصب روی ایکس باکس رو توضیح بدید

    پاسخ دهید